Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 126
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 765 68 42 , fax. 071 765 68 44, 765-68-02
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
ul. Obornicka 126 126
50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 765 68 42, fax. 071 765 68 44, 765-68-02
REGON: 93010390600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ KANCELARII TAJNEJ I ARCHIWUM DO ODPOWIEDNICH PRZEPISÓW WRAZ Z MONTAŻEM SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU Z KONTROLĄ DOSTĘPU ORAZ WYKONANIE SYSTEMU ALARMU POŻARU, W BUDYNKU SĄDU GARNIZONOWEGO PRZY UL. SAPERÓW 22-24 WE WROCŁAWI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ KANCELARII TAJNEJ I ARCHIWUM DO ODPOWIEDNICH PRZEPISÓW WRAZ Z MONTAŻEM SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU Z KONTROLĄ DOSTĘPU ORAZ WYKONANIE SYSTEMU ALARMU POŻARU, W BUDYNKU SĄDU GARNIZONOWEGO PRZY UL. SAPERÓW 22-24 WE WROCŁAWI - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453122009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 2 900,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 29.05.2009r. do godz. 10.00. 3. Wadium w postaci poręczeń bankowy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od Wykonawców: 1. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował - kierownikiem budowy i kierownikami robót, którzy posiadają uprawnienia i należą do właściwej izby samorządu zawodowego: a) kierownik budowy - w zakresie konstrukcyjno - budowlanym - co najmniej ograniczonym; b) kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń. 2. posiadać pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych oraz pracowników posiadających poświadczenia bezpieczeństwa osobowego do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli zastrzeżone (dotyczy osób realizujących systemy alarmowe).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87 poz.605, § 1 ust.6.1): 1. informacje ogólne o Wykonawcy - Formularz nr 1, 2. informacje o personelu kierowniczym przewidzianym do realizacji przedmiotu zamówienia, dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy i kierownicy robót posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - Formularz nr 2, 3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Formularz nr 3, 4. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót - Formularz nr 4, 5. informacje dotyczące osób biorących udział w realizacji systemów alarmowych - Formularz Nr 5, 6. kosztorys ofertowy, 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 8. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 4 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informacja dotycząca osób), 9. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informacja dotycząca podmiotów zbiorowych), 10. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonani decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. aktualna koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, 13. aktualne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych wszystkich wymienionych osób. 14. aktualne licencje techniczne pracowników ochrony technicznej lub fizycznej dla osób przewidzianych do realizacji systemów alarmowych. Warunki wymagane od Wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy i treść dokumentów z wymaganiami w specyfikacji oraz właściwie potwierdzenie kserokopii dokumentów z oryginałem. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie sie kierował zasadą spełnia/nie spełnia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE INSTALACJI PRZECIWŁAMANIOWYCH SYSTEMÓW ALARMOWYCH W BUDYNKU NR 15 W KOMPLEKSIE WSOWL PRZY UL. CZAJKOWSKIEGO 109 WE WROCŁAWIU nr sprawy 94/PN/2013
Dodano: 2013-12-20 - WYKONANIE PROJEKTU I INSTALACJI ALARMOWEJ W PODODDZIAŁOWYCH MAGAZYNACH BRONI W BUDYNKU NR 46 W KOMPLEKSIE NR 2845 W WSOWL PRZY UL. CZAJKOWSKIEGO 109 WE WROCŁAWIU nr sprawy 74/PN/2012
Dodano: 2012-11-14 - Remont i rozbudowa systemu sygnalizacji włamania i napadu dla Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu, Oddział w Wałbrzychu ,ul. Gen. Andersa 136, kod: 58-304 Wałbrzych.
Dodano: 2011-11-10 - WYKONANIE ROZBUDOWY SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU, KOTROLI DOSTĘPU, TELEWIZJI OBSERWACYJNEJ, ALARMU POŻARU ORAZ ZABEPIECZEŃ MECHANICZNYCH W KOMPLEKSACH KOSZAROWYCH 7785, 7786, 7788 W ŚWIĘTOSZOWIE. Postępowanie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli POUFNE.
Dodano: 2010-08-05 - MODERNIZACJA WEWNĘTRZNEGO SYSTEMU ALARMOWEGO KLASY S-4 nr 31/PN/2009
Dodano: 2009-08-18 - Wykonanie instalacji sygnalizacji alarmowej włamania oraz systemu telewizji użytkowej dla budynku biurowo-administracyjnego i budynku garażowego Nadleśnictwa Ruszów w Ruszowie przy ul. Leśnej 2
Dodano: 2009-07-23