Przetargi.pl
Dostosowanie oświetlenia do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez wymianę opraw na ledowe w pomieszczeniach szkolnych

Powiat Pilski ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, aleja Niepodległości 33/35
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski
    aleja Niepodległości 33/35
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    REGON: 570799480
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie oświetlenia do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez wymianę opraw na ledowe w pomieszczeniach szkolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostosowanie oświetlenia do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez wymianę opraw na ledowe w pomieszczeniach szkolnych.2. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” dofinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu „Dostosowanie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wyrzysku do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami”.3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem nowych opraw oświetleniowych wraz z nowoczesnym źródłem światła LED w miejsce starych zdemontowanych opraw z zastosowaniem istniejącej instalacji elektrycznej.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ. 5. Określone w Załączniku nr 3 do SWZ wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.6. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie naruszenia prawa i szkody, które mogą zaistnieć w związku z prowadzonymi pracami.7. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia. Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający co najmniej parametrom wskazanego sprzętu.8. Ze względu na to, że wykonywanie zamówienia będzie odbywało się w funkcjonującym budynku Zamawiający ma następujące wymagania dotyczące realizacji prac:1) demontaż oraz montaż elementów oświetlenia od poniedziałku do piątku w godzinach 7 – 18. Szczegółowy harmonogram prowadzenia prac będzie uzgadniany na bieżąco w trakcie realizacji zamówienia z Dyrektorem Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wyrzysku lub osobą upoważnioną;2) należy prawidłowo zabezpieczyć teren prac;3) należy zabezpieczyć wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt przed dostępem osób niepowołanych;4) każdego dnia po zakończeniu prac należy uporządkować teren prac.Wykonawca w ramach zamówienia dostarczy przedmiot zamówienia, dokona montażu i wykona wszystkie prace niezbędne do prawidłowej realizacji umowy.9. Miejsce dostawy oraz montażu: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wyrzysku, ul. Wiejska 1, 89-300 Wyrzysk. 10. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby szkoły na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku, montażu oraz ubezpieczenia do chwili odbioru.11. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być kompletny, musi posiadać wymagane przepisami prawa dokumenty (np. certyfikaty, atesty) dopuszczające go do użytkowania.12. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej przez wykonawców. Udział wykonawców w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy, brak odbycia wizji lokalnej nie będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach