Przetargi.pl
Dostosowanie obiektu Wąbrzeskiego Domu Kultury do potrzeb lokalnej społeczności

Wąbrzeski Dom Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Wolności
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 688 17 27, , fax. 056 688 17 27
  • Data zamieszczenia: 2019-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wąbrzeski Dom Kultury
    ul. Wolności 47
    87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 688 17 27, , fax. 056 688 17 27
    REGON: 28475300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wdkwabrzezno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie obiektu Wąbrzeskiego Domu Kultury do potrzeb lokalnej społeczności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w zakresie przebudowy obiektów Wąbrzeskiego Domu Kultury w celu dostosowania do potrzeb lokalnej społeczności. 2. Zakres prac w ulicy obejmuje między innymi: 1) wykonanie prac rozbiórkowych i przygotowawczych Cały materiał pochodzący z rozbiórki należy do wykonawcy. Na składowanie materiałów rozbiórkowych należy przedstawić zamawiającemu odpowiednie dokumenty od uprawnionych służb i składowisk. 2) zakup i dostarczenie odpowiedniego schodołazu dostosowanego do warunków miejscowych (konstrukcji schodów), 3) remont schodów wejście/zejście (dostosowanie wejścia na salę widowiskową dla osób niepełnosprawnych) – Załącznik nr 12, 4) remont toalet wraz z zakupem wyposażenia na parterze obiektu (2 pomieszczenia) z założeniem oświetlenia energooszczędnego – Załącznik nr 13, 5) demontaż istniejącej i montaż nowej podłogi drewnianej (154 m2) w sali kolumnowej wraz z podestem scenicznym oraz odświeżenie (cyklinowanie i olejowanie) parkietu w sali bankietowej (110 m2 ): a) odświeżenie podłogi w sali bankietowej – cyklinowanie i olejowanie, b) demontaż starego parkietu oraz paneli podłogowych, wykonanie warstwy wyrównawczej z płyt OSB lub wylewki samopoziomującej (wyrównanie do wysokości podłogi Sali bankietowej), c) klejenie parkietu w nawiązaniu do istniejącego parkietu sali bankietowej, d) zamontowanie drewnianych listew przypodłogowych, e) nowa deska podłogowa preferowany jesion o grubości 22 mm, f) obydwie podłogi olejowane, 6) wymianę (demontaż i montaż) 8 sztuk drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami i zamkami patentowymi w II części holu: a) 5 szt. drzwi o szer. 80 cm (2 szt. z otworami wentylacyjnymi), b) 2 szt. drzwi o szer. 160 cm, c) 1 szt. drzwi o szer. 100 cm (z otworami wentylacyjnymi), d) drzwi należy wykonać z drewna np. sosna obłogowana fornirem dębowym, lakierowanym, ościeżnice obejmujące grubość muru, opaski obustronne, zamki na wkładkę, klamki. Zamontowane drzwi musza posiadać atesty i spełniać przepisy bhp i ppoż. 3. W celu prawidłowego oszacowania robót wskazane jest przeprowadzenie wizji w terenie (oględziny) osobiście przez wykonawcę. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres stanowią: 1) projekt budowlano – wykonawczy – Załącznik nr 9, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – Załącznik nr 10, 3) przedmiar robót przekazany przez zamawiającego – stanowi materiał dodatkowy (uzupełniający) ułatwiający wykonawcom skalkulowanie ryczałtowej ceny ofertowej – Załącznik nr 11. 5. Program zapewnienia jakości (PZJ) Wykonawca jest zobowiązany opracować i przedstawić do akceptacji Inżyniera/Kierownika projektu program zapewnienia jakości. W programie zapewnienia jakości Wykonawca powinien określić, zamierzony sposób wykonywania robót, możliwości techniczne, kadrowe i plan organizacji robót gwarantujący wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, SST oraz ustaleniami. Program zapewnienia jakości powinien zawierać: 1) organizację wykonania robót, w tym terminy i sposób prowadzenia robót, 2) organizację ruchu na budowie wraz z oznakowaniem robót, 3) sposób zapewnienia bhp w czasie trwania robót, 4) wykaz zespołów roboczych, ich kwalifikacje i przygotowanie praktyczne, 5) wykaz osób odpowiedzialnych za jakość i terminowość wykonania poszczególnych elementów robót, 6) system (sposób i procedurę) proponowanej kontroli i sterowania jakością wykonywanych robót, 7) wyposażenie w sprzęt i urządzenia do pomiarów i kontroli (opis laboratorium własnego lub laboratorium, któremu Wykonawca zamierza zlecić prowadzenie badań), 8) sposób oraz formę gromadzenia wyników badań laboratoryjnych, zapis pomiarów, nastaw mechanizmów sterujących, a także wyciąganych wniosków i zastosowanych korekt w procesie technologicznym, proponowany sposób i formę przekazywania tych informacji Inżynierowi/Kierownikowi projektu. 6. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Zamawiający zastrzega, aby zastosowanie do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 7. Podczas trwania robót budowlanych na obiekcie będzie prowadzona dotychczasowa działalność. 8. Zamawiający zastrzega sobie obowiązek wykonania osobistego przez wykonawcę wszystkich robót związanych z montażem nowej podłogi drewnianej w sali kolumnowej. Pozostałe roboty mogą wykonać podwykonawcy. 9. Zamawiający wymaga, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.), przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wykonanie prac rozbiórkowych i przygotowawczych, b) zakup i dostarczenie odpowiedniego schodołazu, c) remont schodów przy scenie na sali widowiskowej (dostosowanie wejścia na scenę dla osób niepełnosprawnych), d) remont toalet wraz z zakupem wyposażenia na parterze obiektu (2 pomieszczenia) z założeniem oświetlenia energooszczędnego, e) demontaż istniejącej i montaż nowej podłogi drewnianej w sali kolumnowej wraz z podestem scenicznym oraz odświeżenie (cyklinowanie i olejowanie) parkietu sali bankietowej, f) wymianę 8 sztuk drzwi wraz z ościeżnicami i zamkami patentowymi w II części holu. 10. Szczegóły, dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały zawarte w § 5 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 8. 11. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo naliczenia kary w wysokości 1.000,00 zł w przypadku niedopełnienia przez wykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 9 za każdą osobę, wobec której wykonawca nie dopełnił obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 12. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 13. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr konta: Bank Spółdzielczy w Brodnicy 02 9484 1033 2319 1801 9283 0006 z adnotacją: „Wadium – nr sprawy OR.271.1.2019 - „Dostosowanie obiektu Wąbrzeskiego Domu Kultury do potrzeb lokalnej społeczności” 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium dołączyć do oferty. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty, nie spięty w całość z ofertą. 7. Dokument gwarancyjny musi być podpisany przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 8. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników spółki cywilnej lub przez jednego z członków konsorcjum uznaje się za wniesione prawidłowo. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi wyraźnie wynikać w szczególności: 1) zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty i zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Dowód wniesienia wadium (wniesionego w innej formie niż pieniądz). 3. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej. 4. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi. 6. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów (lub ich odpowiednika w danym kraju).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach