Przetargi.pl
Dostosowanie klatek schodowych do wymogów dróg ewakuacyjnych

Dom Pomocy Społecznej im. bł. Jana Pawła II w Krasnymstawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Kwiatowa 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 576 32 15 , fax. 82 576 10 84
  • Data zamieszczenia: 2013-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. bł. Jana Pawła II w Krasnymstawie
    ul. Kwiatowa 1 1
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 82 576 32 15, fax. 82 576 10 84
    REGON: 00065459800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskrasnystaw.prv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie klatek schodowych do wymogów dróg ewakuacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie podzielone zostaje na dwie odrębne części. Roboty zlokalizowane są w dwóch obiektach, będących Filiami DPS. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie istniejących klatek schodowych do wymogów dróg ewakuacyjnych z uwzględnieniem wymagań bezpieczeństwa pożarowego. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną Część lub dwie odrębne oferty na każdą z Części zamówienia. Część I - Dostosowanie klatek schodowych do wymogów dróg ewakuacyjnych w budynku Filii DPS w Ostrowie Krupskim. 1. Zakres prac obejmuje między innymi: 1) roboty rozbiórkowe; CPV 45111100-9 - roboty w zakresie burzenia 2) montaż stolarki okiennej i drzwiowej; CPV 45421100-5 instalowanie drzwi i okien 3) balustrady schodowe; CPV 45421000-4 balustrady ze stali 4) montaż okien oddymiających; CPV 45331000-6 montaż instalacji wentylacyjno-nawiewnej 5) roboty murarskie; CPV 45262500-6 roboty murarskie 6) tynki i okładziny wewnętrzne; CPV 45131000-7 tynki i okładziny wewnętrzne 7) roboty malarskie; CPV 45442100-8 roboty malarskie 8) rusztowania; CPV 45262110-5 wznoszenie rusztowań, CPV 45262120-8 demontaż rusztowań 9) elementy stalowe; CPV 45262000-1 konstrukcje stalowe 2. Szczegółowy zakres i ilości prac oraz materiałów i sprzętu zawierają odrębne dla każdej Części Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Projekty Wykonawcze. 3. Załączone do SIWZ Przedmiary Robót stanowią materiały pomocnicze, orientacyjne, które nie mogą być podstawą do pełnej (ofertowej) wyceny przedmiotu zamówienia. 4. Zamontowane materiały i urządzenia muszą spełniać wymagania STWiORB i Projektu Wykonawczego oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty, które należy przekazać zamawiającemu. 5. Każdorazowo użyte w dokumentacji projektowej znaki towarowe, nazwy producentów urządzeń i wyrobów, służą określeniu minimalnych parametrów technicznych i jakościowych, cech użytkowych wyrobów i urządzeń, jakim muszą odpowiadać oferowane wyroby i urządzenia. Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów i urządzeń równoważnych, zaś Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i wyroby spełniają wymagania określone w SIWZ i dokumentacji projektowej. 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań technicznych równoważnych do opisanych w SIWZ i dokumentacji projektowej. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania SIWZ i dokumentacji projektowej. Część II -Dostosowanie klatek schodowych do wymogów dróg ewakuacyjnych w budynku Filii DPS w Bzowcu. 1. Zakres prac obejmuje między innymi: 1) roboty rozbiórkowe; CPV 45111100-9 - roboty w zakresie burzenia 2) montaż stolarki okiennej i drzwiowej; CPV 45421100-5 instalowanie drzwi i okien 3) balustrady schodowe; CPV 45421000-4 balustrady ze stali 4) montaż okien oddymiających; CPV 45331000-6 montaż instalacji wentylacyjno-nawiewnej 5) roboty murarskie; CPV 45262500-6 roboty murarskie 6) tynki i okładziny wewnętrzne; CPV 45131000-7 tynki i okładziny wewnętrzne 7) roboty malarskie; CPV 45442100-8 roboty malarskie 8) rusztowania; CPV 45262110-5 wznoszenie rusztowań, CPV 45262120-8 demontaż rusztowań 9) elementy stalowe; CPV 45262000-1 konstrukcje stalowe 2. Szczegółowy zakres i ilości prac oraz materiałów i sprzętu zawierają odrębne dla każdej Części Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Projekty Wykonawcze. 3. Załączone do SIWZ Przedmiary Robót stanowią materiały pomocnicze, orientacyjne, które nie mogą być podstawą do pełnej (ofertowej) wyceny przedmiotu zamówienia. 4. Zamontowane materiały i urządzenia muszą spełniać wymagania STWiORB i Projektu Wykonawczego oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty, które należy przekazać zamawiającemu. 5. Każdorazowo użyte w dokumentacji projektowej znaki towarowe, nazwy producentów urządzeń i wyrobów, służą określeniu minimalnych parametrów technicznych i jakościowych, cech użytkowych wyrobów i urządzeń, jakim muszą odpowiadać oferowane wyroby i urządzenia. Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów i urządzeń równoważnych, zaś Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i wyroby spełniają wymagania określone w SIWZ i dokumentacji projektowej. 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań technicznych równoważnych do opisanych w SIWZ i dokumentacji projektowej. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania SIWZ i dokumentacji projektowej. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskrasnystaw.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach