Przetargi.pl
Dostosowanie infrastruktury dla potrzeb stacji radiolokacyjnej NUR 15 Ruchocinek - wykonanie robót budowlanych

Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-967 Poznań, ul. Kościuszki 92/98
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8573323 , fax. 061 8572727, 8572489
  • Data zamieszczenia: 2016-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu
    ul. Kościuszki 92/98 92/98
    60-967 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8573323, fax. 061 8572727, 8572489
    REGON: 63015300300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie infrastruktury dla potrzeb stacji radiolokacyjnej NUR 15 Ruchocinek - wykonanie robót budowlanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    BUDOWA OBIEKTÓW PODSTAWOWYCH: Stan istniejący Teren kompleksu wojskowego Ruchocinek w gminie Witkowo jest położony na działce ewidencyjnej nr 310. Działka ewidencyjna nr 310 ma powierzchnię 6,29 ha. Teren jest ogrodzony. Dojazd na działkę odbywa się drogą gminną. Na działce wybudowane są: budynek wraz z boksami garażowymi, 5 nasypów dla sprzętu radiolokacyjnego, wiata, trafostacja, zbiornik ppoż. oraz szambo. Zakres robót: Rozbiórka istniejącego nasypu wys. 3,8m, szer. 8,50m, dł. nasypu 57m, płaszczyzna nasypu 8x11m, szer. najazdów/zjazdów 8,5m dł. najazdów zjazdów 23m. Rozbiórka istniejącego kanału kablowego dł. ok. 60m, demontaż istniejącej skrzynki elektrycznej. Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki. Wykonanie konstrukcji inżynierskiej o wym. 6,0 x 53,0m i wysokości 10,10m ze stropem ograniczonym z 3 stron murkami ogniowymi. Konstrukcja o nośności 30t zostanie wykonana jako żelbetowa i przeznaczona będzie do umiejscowienia na niej stacji radiolokacyjnej NUR 15-M. Strop żelbetowy gr. 25+5cm warstwa antypoślizgowa z betonu (jodełka szer. 20cm) nad częścią konstrukcji zostanie wykonany jako nachylony pod kątem 140 do podłoża tworząc najazd umożliwiający wjazd na płaską część samochodem ciężarowym o masie całkowitej do 30t. Do odwodnienia płaskiej części stropu przewidziano wykonanie korytek odwadniających z których wody deszczowe zostaną odprowadzone za pomocą 4 rur spustowych średnicy 120mm do wnętrza konstrukcji i dalej przez ściany na zewnątrz na powierzchnię terenu. Na murkach ogniowych wysokości 20cm z 3 stron konstrukcji należy zamontować barierki ochronne o wysokości 1,1m (systemowe stalowe ocynkowane powlekane). Do oświetlenia płaskiej części konstrukcji (miejsca przeznaczonego dla stacji radiolokacyjnej NUR 15-M) przewidziano 2 oprawy oświetleniowe na słupach o wysokości 4,5m zamocowane do dwóch przeciwległych ścian konstrukcji. Zlokalizowano tam także skrzynkę elektryczną zasilaną z rozdzielni umieszczonej w budynku konstrukcji lekkiej. W przyziemiu konstrukcji przewiduje się 4 pomieszczenia: 3 pomieszczenia techniczne o pow. odpowiednio 66,42m2 59,40m2 i 72,72m2 oraz pomieszczenie przeznaczone na pompę ciepła o pow. 20,99m2. Do pom. nr 1 prowadzić będzie brama stalowa dwuskrzydłowa o wym. 4,5x4,5m z furtką 1,0x2,0m. Do pom. nr 2 prowadzić będzie z zewnątrz brama o wym. 2,0x2,2m. Do pomieszczenia nr 4 (pompy ciepła) prowadzić będzie brama o wym. 2,0x2,2m. Ponadto wszystkie pomieszczenia za wyjątkiem pomieszczenia pompy ciepła nr 4 zostaną połączone drzwiami wewnętrznymi o wym. 1,0x2,0m. Wszystkie pomieszczenia natomiast zostaną wyposażone w wentylację grawitacyjną oraz instalację oświetleniową. Pomieszczenia będą nieogrzewane. Konstrukcja w miejscach gdzie nie występują przejazdy dla samochodów zostanie opasana opaską szer. 60cm z kostki brukowej gr. 6cm na podsypce piaskowo-cementowej 1:4. Konstrukcja inżynierska posadowiona na głębokości -1,00 m. Cała konstrukcja inżynierska wykonana z betonu C25/30 W12. Wykończenie elewacji betonowe z malowaniem w kolorze maskującym. Wykonanie budynku konstrukcji lekkiej o wym. 12,58m x 17,77m i wys. 6,84m dla NUR-15M - RSW-15-4 wraz z dwoma agregatami prądotwórczymi ZPO 65 TDEZ o mocy 65kVA. Budynek zostanie wykonany jako konstrukcja stalowa obudowana płytami warstwowymi z dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 50. W budynku zaprojektowano 3 miejsca postojowe (w tym 1 przelotowe) z wstawionymi bramami garażowymi panelowymi o wym. 5,0x5,0m podnoszonymi do góry (otwieranie ręczne). Jedną bramę zaprojektowano z furtką wejściową o wym. 1,0x2,0m. Środkowe miejsce postojowe zostanie wyposażone w kanał rewizyjny dł. 9,0m, szer. 0,9m i gł. 1,5m. W kanale zaprojektowano wnęki narzędziowe i oświetleniowe, a także przykrycie z bali drewnianych. Wykończenie kanału - płytki ceramiczne. Budynek zostanie wyposażony w wentylację grawitacyjną oraz rozdzielnicę elektryczną zasilaną z istniejącej stacji transformatorowej. Jedno stanowisko postojowe zostanie wyposażone w zestaw gniazd jak w skrzynce elektrycznej,a pozostałe stanowiska w gniazda jednofazowe IP 44 16 A 230V, trójfazowe IP 67 25 A 400V oraz okablowanie teletechniczne. Budynek będzie ogrzewany za pomocą pompy ciepła. Budynek zostanie wyposażony w instalację oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. W budynku przewidziano również hydrant pożarowy o średnicy ?52.Kolorystykę budynku (kolor bram i płyt warstwowych) ustalić z Użytkownikiem na etapie wykonawstwa. Posadzkę projektuje się wykonać z płytek ceramicznych w kolorze klinkieru. PARAMETRY PROJEKTOWANYCH OBIEKTÓW BUDOWLANYCH KONSTRUKCJA INŻYNIERSKA funkcja: strop - miejsce postojowe dla stacji radiolokacyjnej NUR 15, przyziemie - pomieszczenia techniczne, pomieszczenie pompy ciepła wymiary: szerokość: 6,0m długość: 53,0m powierzchnia zabudowy: 318m2 wysokość: 10,10m (murek ogniowy 10,30m) kubatura: 1999,98m3 liczba kondygnacji nadziemnych: 1 liczba kondygnacji podziemnych: 0 szerokość elewacji frontowej: 6,0m wysokość, liczona od poziomu terenu do najwyższego punktu dachu: 10,10 m wysokość górnej krawędzi elewacji frontowej, jej gzymsu lub attyki: 10,30 m geometria dachu (rodzaj i kąt nachylenia): częściowo płaski, w pozostałej części nachylony pod kątem 14 stopni BUDYNEK KONSTRUKCJI LEKKIEJ funkcja: budynek garażowy z 3 miejscami postojowymi wymiary: szerokość: 17,77m długość: 12,58m powierzchnia zabudowy: 223,55m2 wysokość: 6,84m kubatura: 1473,55m3 liczba kondygnacji nadziemnych: 1 liczba kondygnacji podziemnych: 0 geometria dachu (rodzaj i kąt nachylenia): dwuspadowy, kąt nachylenia 5 stopni BUDOWA OBIEKTÓW POMOCNICZYCH, ROBOTY TOWARZYSZĄCE : Nawierzchnie drogowe i place manewrowe Powierzchnia dróg i placów manewrowych do wykonania: Drogi z płyty YOMB - 1052,22 m2 Nawierzchnie żwirowe -1309,88 m2 Projektowany układ dróg i placów manewrowych dowiązać do istniejącego. Z uwagi na zastosowanie na nawierzchnie projektowanych dróg i placów manewrowych płyt YOMB (płyta ażurowa) odwodnienie będzie się odbywało bezpośrednio w grunt. Zakresie robót instalacyjnych obejmuje: wykonanie głównych połączeń wyrównawczych zasilanie rozdzielnic RG, R1, R2 i R3 wykonanie instalacji zasilania wykonanie instalacji oświetleniowej wykonanie instalacji gniazd wtykowych i siły wykonanie instalacji cz. logicznej sieci strukturalnej wykonanie instalacji odgromowej wykonanie instalacji ogrzewania ściennego w pomieszczeniu magazynowym (budynek konstrukcji lekkiej) wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej dla pomieszczeń w budynku konstrukcji lekkiej oraz w konstrukcji inżynierskiej. I Wyposażenie obiektu które stanowi 28 szt. regałów magazynowych i 4 szt. szaf metalowych nie wchodzi w zakres zamówienia. Dokładny zakres, rodzaj i wielkość robót został określony w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które są załącznikiem do SIWZ. Część dokumentacji projektowej stanowi dokumentacja niejawna - Projekt zagospodarowania terenu, Dokumentacja o klauzuli ZASTRZEŻONE, będzie przesłana w wersji elektronicznej Wykonawcom spełniającym warunki udziału w postępowaniu, którzy zostaną zaproszeni do złożenia oferty (po wcześniejszym podpisaniu i przesłaniu umowy wstępnej dotyczącej zasad udostępnienia dokumentacji niejawnej wraz z instrukcją bezpieczeństwa przemysłowego, które to Zamawiający załączy do SIWZ). W ZAKRESIE DOKUMENTACYJNYM I POZOSTAŁYM : Sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu BIOZ. Prowadzenie obsługi geodezyjnej budowy : Sporządzenie operatu technicznego z inwentaryzacji powykonawczej zadania wykonanej zgodnie z załącznikiem Zalecenia do wykonywania prac geodezyjnych na terenach zamkniętych. Dostarczenie szkiców liniowych budynku garażowego (inwentaryzacji schematycznej). Dla obiektów znajdujących się na ewidencji ilościowo- wartościowej WZI należy sporządzić odpowiednie protokoły rozbiórek. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: przekazanie Zamawiającemu i Administratorowi informacji niezbędnych do zgłoszenia instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia (Dz.U.2010.130.880) oraz informacji na temat przypadków, w których wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie przypadków, w których wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia (Dz.U.2010.130.881); wykonanie prac związanych z usuwaniem drzew i krzewów zgodnie z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U.2015.1651 j.t. z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 6 października 2014r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt (Dz.U.2014.1348) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 października 2014r. w sprawie ochrony gatunkowej roślin (Dz.U.2014.1409), w szczególności: usunięcia drzew i krzewów, na których występują gniazda ptasie - w okresie od dnia 16 października do końca lutego - podstawa prawna: § 9 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 października 2014r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt (Dz.U.2014.1348); usunięcia drzew i krzewów, na których stwierdzone zostaną chronione gatunki roślin, zwierząt i grzybów lub miejsca gniazdowania ptaków gatunków chronionych - po uzyskaniu stosownego zezwolenia na odstępstwa od zakazów związanych z ich ochroną. Zezwolenie takie, zgodnie z art. 56 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r o ochronie przyrody (Dz.U.2015.1651 j.t. z późn. zm.) może wydać odpowiednio Generalny Dyrektor Ochrony Środowiska lub Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska; Transport powstałych odpadów (elementów nie nadających się do ponownego wykorzystania) powinien być prowadzony wyłącznie w porze dnia. Odpady powstałe w trakcie prac stanowić będą, zgodnie z katalogiem odpadów (Dz.U. Nr 112, poz. 1206), odpady z grupy 17 Odpady z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych oraz infrastruktury drogowej (włączając glebę i ziemię z terenów zanieczyszczonych). Wymagana jest dokładna segregacja odpadów powstałych podczas remontu. Odpady betonu i gruzu mogą być wykorzystane podczas budowy po pokruszeniu jako kruszywo lub deponowane na składowisku odpadów obojętnych.Opracowanie instrukcji użytkowania i obsługi budynku (w tym zawierającej instrukcje obsługi wszystkich zamontowanych urządzeń wraz z DTR) oraz przeszkolenie przedstawicieli użytkownika i Administratora w zakresie obsługi wszystkich zamontowanych urządzeń. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w oparciu o dostarczony przez zamawiającego projekt wykonawczy. Do dokumentacji powykonawczej należy załączyć komplet atestów i certyfikatów na wbudowane urządzenia i materiały. Wykonawca dokona trwałego zszycia 1-ego kompletu dokumentacji powykonawczej w formie elaboratu - wzór okładki dostarcza Inwestor, każda teczka oprócz zawartości musi zawierać spis treści z numeracją stron i teczek ). Wykonawca odpowiedzialny będzie za udostępnienie Użytkownikowi wszystkich dokumentów i informacji dla zamontowanych urządzeń oraz za odpowiednie przeszkolenie jego pracowników w stopniu wystarczającym do prawidłowej ich eksploatacji ( przygotować również wykaz środków trwałych na wzorach danych do druków finansowych PT i OR wraz z cenami i wykazami wyposażenia). Oznakowanie pomieszczeń (numeracja drzwi, oznaczenia typu WC, palarnia itp., tabliczki personalne) w budynku wraz z wyposażeniem skrzydeł drzwiowych w urządzenia do plombowania drzwi. Należy również trwale oznaczyć numery obiektów. Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obiektów zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dn. 21.04.2006 r., skróconej instrukcji przeciwpożarowej dla budynków, instrukcji obsługi systemu ppoż., przeszkolenie użytkownika oraz przeprowadzenie rozruchu systemów ppoż., wystawienie certyfikatu dla zamontowanych systemów ppoż.. Sporządzenie świadectwa energetycznego budynku. Wykonawca na upoważnienie Inwestora wystąpi o objęcie dozorem technicznym urządzeń i dostarczy komplet dokumentacji dozorowej. Przeprowadzenie rozruchu obiektu przy udziale dostawcy urządzeń. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie od Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego na upoważnienie inwestora w terminie 60 dni od zakończenia robót. Tabelę elementów ryczałtowych należy opracować na podstawie przekazanych projektów wykonawczych z uwzględnieniem wyjaśnień przekazanych w trakcie procedury przetargowej. Przedstawienie kosztorysu uproszczonego będzie wymagane przez Zamawiającego od Wykonawcy wybranego do realizacji robót w dniu podpisania umowy. Kosztorys ten winien być wykonany z podziałem na grupy robót, branże wraz z zestawieniem robocizny, materiałów, sprzętu oraz parametrów wskaźników cenotwórczych. Zobowiązuje się Wykonawcę, który wygra przetarg do dostarczenia 2 kopii tabeli elementów ryczałtowych. Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie przewidzianym na budowę Wykonawca jest zobowiązany zamontować na terenie obiektu w miejscu uzgodnionym z Użytkownikiem i Zamawiającym tablicę informacyjną o wymiarach 80x60cm zawierającą wygrawerowane informacje o Inwestorze zadania, Wykonawcy robót, okresie realizacji zadania. Tablica winna być wykonana z blachy nierdzewnej gr. 3 mm lub granitu gr. 2-3 cm. Projekt tablicy zostanie dostarczony przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium od Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert. Wadium wynosi 30.000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach