Przetargi.pl
Dostosowanie budynku „Starej Gminy” do potrzeb społecznych wraz z modernizacją parku w Kluczach

Urząd Gminy Klucze ogłasza przetarg

  • Adres: 32-310 Klucze, ul. Partyzantów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 428 508 , fax. 326 428 052
  • Data zamieszczenia: 2019-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Klucze
    ul. Partyzantów 1
    32-310 Klucze, woj. małopolskie
    tel. 326 428 508, fax. 326 428 052
    REGON: 53776300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku „Starej Gminy” do potrzeb społecznych wraz z modernizacją parku w Kluczach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: a) - rozbiórka schodów zewnętrznych, betonowych - demontaż schodów drewnianych, wewnętrznych, - rozbiórka dachu nad niższą częścią budynku, - rozbiórka ścian części niższej budynku w miejscu projektowanej klatki schodowej - projektowane przekucia i przebicia przez ściany - usunięcie wypełnienia z 5 wnęk okiennych w ścianie południowej - rozbiórka ścian działowych, - rozebranie posadzek, - rozebranie posadzek, obniżenie poziomu piwnicy i wykonanie podłogi na gruncie. b) - wykonanie przebudowy i nadbudowy części niższej od strony wschodniej z klatką schodową i szybem dźwigu osobowego. - wykonanie tarasu na parterowej części budynku od strony północnej. Projekt zakłada wykonanie płyt żelbetowych pod projektowany taras. Po zdjęciu warstw dachu, odsłonięciu konstrukcji oraz ocenie jej stanu technicznego należy rozważyć ewentualne pozostawienie istniejącego stropu. - wykonanie dachu o konstrukcji drewnianej nad tarasem jako przedłużenie połaci dachowej projektowanej klatki schodowej. -uzupełnienie stropu w miejscu zdemontowanych schodów wewnętrznych. Projekt zakłada wykonanie płyty żelbetowej rozpiętej pomiędzy ścianami nośnymi. Po demontażu schodów, zdjęciu warstw stropu, odsłonięciu konstrukcji oraz ocenie jej stanu technicznego należy rozważyć ewentualne pozostawienie istniejącego stropu i inne wypełnienie otworu w miejscu istniejących schodów. - wykonanie ścianek działowych - docieplenie dachu oraz północnej ściany budynku wraz z wyprawą tynkarską i wykonanie okładzin elewacyjnych - docieplenie ścian fundamentowych i ścian zewnętrznych piwnic - wymiana parapetów, obróbek blacharskich wraz z rynnami i rurami spustowymi, montaż klapy dymowej - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - przebudowa instalacji odgromowej , orynnowania i obróbek blacharskich - przebudowa/wymiana instalacji wewnętrznych - wykonanie nowych lub naprawa tynków na ścianach i sufitach - malowanie ścian i sufitów - wymiana daszku nad wejściem do piwnicy od strony południowej oraz budowa schodów zewnętrznych - demontaż i wykonanie nowych opasek wokół budynku Celem inwestycji jest dostosowanie budynku do współczesnych standardów, podniesienie walorów estetycznych i użytkowych. Podstawowe parametry obiektu objętego przedmiotem zamówienia: - budynek usługowy - lokalizacja: ul. Rabsztyńska 1, na działce nr.ew.gr.215/18, Klucze, gmina Klucze - powierzchnia zabudowy -356,4 m2 - powierzchnia użytkowa – 645,2 m2 - kubatura budynku – 3 980 m3 - ilość kondygnacji: 2 naziemne i 1 podziemna (piwnice w przyziemiu istniejącego budynku). Zakres robót nie obejmuje: - części robót wykończeniowych w piwnicach budynku, - części robót wykończeniowych na I piętrze budynku - dostawy i montażu windy. Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarach robót, projekcie budowlanym, będącymi załącznikami do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i stanowiącymi jej integralną część stanowiącymi Załącznik nr 5 i nr 6. Zainteresowanemu Wykonawcy Zamawiający umożliwi dostęp do obiektu, w którym ma być realizowana inwestycja, w terminie uprzednio uzgodnionym z osobą wymienioną w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej w skrócie „SIWZ”. Wyżej wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.gmina-klucze.pl – link BIP – Przetargi, a także są dostępne w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1 32-310 Klucze pok. Nr 306.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo. -pełnomocnictwo dla osoby występującej w imieniu wykonawcy, uwzględniające szczegółowy zakres umocowania i okres obowiązywania, wskazujące że osoba posiada uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - (jeżeli zostało udzielone). Pełnomocnictwo legitymuje pełnomocnika do wykonywania czynności prawnych w imieniu mocodawcy, zatem jego zakres i okres obowiązywania powinny być wyraźnie i precyzyjnie określone w dokumencie pełnomocnictwa, -pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę –pełnomocnika (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, b) Zobowiązanie innego , na którym polega Wykonawca ( jeżeli zaistniał taka sytuacja). c) Kosztorys ofertowy jednostkowy z zestawieniem robocizny, sprzętu i materiałów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach