Przetargi.pl
„Dostosowanie budynku Przedszkola nr 62 w Gdańsku, Al. Rzeczypospolitej 5 do wymogów ppoż., przebudowa kuchni z zapleczem kuchennym oraz wymiana parkietu w sali gimnastycznej ”.

Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-560 Gdańsk, ul. Żaglowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 205 100, , fax. 583 205 105
  • Data zamieszczenia: 2020-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska
    ul. Żaglowa 11
    80-560 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 205 100, , fax. 583 205 105
    REGON: 16837200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostosowanie budynku Przedszkola nr 62 w Gdańsku, Al. Rzeczypospolitej 5 do wymogów ppoż., przebudowa kuchni z zapleczem kuchennym oraz wymiana parkietu w sali gimnastycznej ”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Dostosowanie budynku Przedszkola nr 62 w Gdańsku, Al. Rzeczypospolitej 5 do wymogów ppoż., przebudowa kuchni z zapleczem kuchennym oraz wymiana parkietu w sali gimnastycznej”. 2. Teren objęty przedmiotem zamówienia zlokalizowany jest w Gdańsku Przymorze ul. Rzeczypospolitej 5A na działkach: - dz. nr 86 obręb 021 - dz. nr 85/17 obręb 021 2.1. Budynek szkoły składa się z dwóch kondygnacji nadziemnych oraz poziomu piwnic. Budynek powstał w latach 70 ubiegłego wieku. 2.2. Podstawowe wielkości charakteryzujące obiekt: Powierzchnia zabudowy: 382,71 m2 Powierzchnia działki nr 86: 4.009 m2 Kubatura: 3.655 m3 Ilość kondygnacji - 3 (piwnica, parter, piętro) Ilość osób przybywająca w budynku ok. 120 osób 3. Realizacja zadania obejmuje: 1) Zagospodarowanie działki nr 85/17 oraz działki nr 86 w zakresie przebudowy istniejącej drogi dojazdowej do przedszkola; 2) Wykonanie w poziomie piwnic wyjścia ewakuacyjnego na zewnątrz budynku; 3) Zmianę układu funkcjonalnego pomieszczeń na poziomie parteru; 4) Dostosowanie szerokości wyjść ewakuacyjnych z sal na poziomie parteru; 5) Zmianę lokalizacji wejścia głównego do przedszkola; 6) Przebudowę węzła żywienia; 7) Wyposażenie klatki schodowej w urządzenia do usuwania dymu; 8) Wyposażenie dróg ewakuacyjnych na poziomie piwnicy, parteru i piętra; 9) Wyposażenie budynku w wewnętrzną instalację hydrantową; 10) Roboty towarzyszące – remont wskazanych pomieszczeń; 11) Roboty instalacyjne w zakresie kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej. 4. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe; 2) Nowe schody zewnętrzne i pochylnia dla osób niepełnosprawnych; 3) Wycinkę drzew i krzewów oraz przesadzenia; 4) Izolację ściany szczytowej w poziomie piwnic; 5) Ścianki wewnętrzne działowe; 6) Droga dojazdowa na działkach nr 86 i 85/17; 7) Przebudowę węzła żywienia na poziomu piwnic, parteru i piętra; 8) Wyposażenie węzła żywienia i pomieszczeń użytkowych; 9) Mały dźwig towarowy wraz z przygotowaniem i uzgodnieniem dokumentacji UDT; 10) Wymianę posadzek we wskazanych pomieszczeniach; 11) Dojście piesze oraz nawierzchnie chodnikowe; 12) Teren utwardzony pod stojaki rowerowe; 13) Remont studzienek okien piwnicznych; 14) Wiata śmietnikowa; 15) Dostawa sprzętu przeciwpożarowego; 16) Oznakowanie budynku; 17) Uzupełnienie fragmentu stropu nad parterem; 18) Nowy otwór w stropodachu na piętrze celem zamontowania klapy oddymiającej; 19) System oddymiania klatki schodowej; 20) Schody zewnętrzne z poziomu terenu do piwnic; 21) Przebudowę fragmentu ogrodzenia terenu; 22) Remont tynków wewnętrznych oraz roboty malarskie; 23) Udrożnienie, oczyszczenie oraz uszczelnienie istniejących przewodów wentylacyjnych; 24) Nową instalację domofonową; 25) Wyposażenie gabinetu logopedy oraz pomieszczenia archiwum; 26) Nową wiata śmietnikowa; 27) Obudowę instalacji wentylacji i instalacji wod-kan; 28) Stolarkę drzwiową; 29) Stolarkę okienną; 30) Montaż daszku nad wejściem głównym; 31) Przebudowę instalacji zewnętrznej i wewnętrznej kanalizacji sanitarnej wraz z wewnętrznym separatorem tłuszczu; 32) Przebudowę instalacji zewnętrznej kanalizacji deszczowej; 33) Przebudowę instalacji wewnętrznej wod.-kan. i gazowej i hydrantowej; 34) Przebudowę instalacji c.o. i c.t.; 35) Wykonanie wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej; 36) Montaż zaworów zwrotnych na instalacji kanalizacji sanitarnej; 37) Montaż armatury na instalacji wodociągowej; 38) Przebudowę zasilania obiektu; 39) Wymianę instalacji elektrycznej w przebudowywanych pomieszczeniach; 40) Instalację oświetlenia awaryjnego; 41) Instalację oświetlenia podstawowego; 42) Instalację oświetlenia terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Miasta Gdańska - Dyrekcję Rozbudowy Miasta Gdańska. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska, w Banku Pekao S.A., nr konta: 38 1240 1268 1111 0010 3860 7357, z oznaczeniem: Wadium – nr referencyjny 63/BZP-U.510.33.2020/KW. 6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 7. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą – także przez ten okres.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach