Przetargi.pl
„Dostosowanie budynku nr 32, 23 i 34 dla potrzeb Centrum Żywności i Żywienia SGGW w Warszawie przy ul. Nowoursynowskiej 159 w Warszawie” – dwie części - tryb zaprojektuj i wykonaj.

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Dział Inwestycji i Nadzoru Technicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02787 Warszawa, ul. Nowoursynowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 931 480 , fax. 225 931 481
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Dział Inwestycji i Nadzoru Technicznego
    ul. Nowoursynowska 166
    02787 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 931 480, fax. 225 931 481
    REGON: 178400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostosowanie budynku nr 32, 23 i 34 dla potrzeb Centrum Żywności i Żywienia SGGW w Warszawie przy ul. Nowoursynowskiej 159 w Warszawie” – dwie części - tryb zaprojektuj i wykonaj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Dostosowanie budynku nr 32, 23 i 34 dla potrzeb Centrum Żywności i Żywienia SGGW w Warszawie przy ul. Nowoursynowskiej 159 w Warszawie” – dwie części - tryb zaprojektuj i wykonaj. Część I:Remont instalacji budynkowych w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych, wentylacji i klimatyzacji, gazowych, instalacji elektrycznych wraz z przeróbkami budowlanymi w wybranych pomieszczeniach w budynkach 23, 32 i 34 1. Wykonanie dokumentacji technicznej 2. Wykonanie robót na podstawie wcześniej przygotowanej dokumentacji technicznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ Część II: Zasilenie w energię elektryczną budynku nr 32 1. Modernizacja układu dwustronnego zasilania bud. 32 ze stacji ST-6 w zakresie modernizacji pól odpływowych, ułożenie dodatkowych linii zasilających, modernizacja RG1, RG2, RG3 – (rozdzielnia główna w budynku 32). 2. Modernizacja układu dwustronnego zasilania – wymiana agregatu prądotwórczego na nowy o większej mocy wraz z montażem UPS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 3.Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Zamawiający wymaga aby następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę (także dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę: • roboty związane z instalacjami sanitarnymi w tym między innymi: instalacja wentylacji i klimatyzacji, instalacje wodociągowe, instalacje kanalizacji sanitarnej, instalacje gazu ziemnego, instalacje gazów technicznych, • roboty związane z instalacjami elektrycznymi, • roboty związane z instalacjami teletechnicznymi: system SSP, kontrola dostępu, SSWiN, CCTV, sieć strukturalna • roboty budowlane, w tym m.in.: prace murarskie, prace tynkarskie, prace malarskie, prace związane z montażem stolarki i ślusarki, prace związane z wykonaniem posadzek, montażem okładzin ściennych i podłogowych, montażem sufitów podwieszonych 4. Wykonawca zobowiązany jest do: • wykonywania robót wymienionych w pkt 3 siwz wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę oraz do przekazania imiennego wykazu osób wykonujących prace objęte przedmiotem niniejszej umowy, ze wskazaniem rodzaju wykonywanych przez nich prac oraz podstawy zatrudnienia, a także jego aktualizowania, na żądanie Zamawiającego oraz do przekazania w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia żądania, dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (według wyboru Zamawiającego: umów o pracę bez ujawniania danych osobowych, comiesięcznych raportów RMUA lub oświadczeń Wykonawcy, o których mowa we wzorze umowy), także jeśli pracodawcą jest podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922), tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. • zapewnienia, w przypadku korzystania z podwykonawców, wykonywania robót wymienionych w pkt 3 siwz wyłącznie przez osoby zatrudnione przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę; • zobowiązania podwykonawców lub dalszych podwykonawców do tego, aby czynności wymienione w pkt 3 siwz wykonywane wyłącznie przez osoby zatrudnione przez nich na podstawie umowy o pracę. 5. W przypadku gdy Wykonawca przy realizacji przedmiotu umowy będzie korzystał z pomocy Podwykonawców, wówczas zobowiązany jest do wskazania w ofercie (formularzu ofertowym) części zamówienia którą powierzy im do wykonania oraz ich firm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: Dla części I: 40 000,00 (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) Dla części II: 50 000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji określonych w art. 86 ust 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach