Przetargi.pl
Dostosowanie budynku „D” Szkoły Podstawowej nr 314 przy ul. Porajów 3 w Warszawie do przepisów ochrony p.poż.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
  • Data zamieszczenia: 2019-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    Modlińska 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
    REGON: 15259663000360
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl; https://umw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku „D” Szkoły Podstawowej nr 314 przy ul. Porajów 3 w Warszawie do przepisów ochrony p.poż.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia i termin jego realizacji 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową - dostosowaniem budynku (oznaczonego w dokumentacji projektowej jako budynek „D”) Szkoły Podstawowej nr 314 przy ul. Porajów 3 w Warszawie do przepisów ochrony ppoż. dotyczących lokalu, w którym prowadzone jest przedszkole utworzone z przekształcenia oddziałów przedszkolnych zorganizowanych w szkole podstawowej. 1.2. Zakres robót obejmuje w szczególności: • Roboty rozbiórkowe na zewnątrz i wewnątrz budynku, • Wywiezienie i utylizację materiałów z rozbiórki, • Zaimpregnowanie drewnianej konstrukcji ścian oraz drewnianych elementów konstrukcji dachu do stopnia NRO, • Wykonanie nowych okładzin ścian zewnętrznych wraz z izolacją cieplną, • Wymianę pokrycia dachowego, • Wykonanie nowych wewnętrznych okładzin ścian, • Wzmocnienie wiązarów kratowych, • Wykonanie okładzin sufitów, • Wykonanie wentylacji, • Wykonanie nowych instalacji elektrycznych i teletechnicznych, • Wykonanie robót wykończeniowych. 1.3. Szczegółowy zakres Przedmiotu umowy zawarty jest w Dokumentacji projektowej wykonanej przez Pracownię Projektowo-Usługową „ELPI” Elżbieta Szymula, na którą składa się: • Projekt budowlany (w zakresie dotyczącym budynku ”D”), • Projekt wykonawczy(w zakresie dotyczącym budynku ”D”), • Aktualizacja projektu wykonawczego, • Projekt wykonawczy instalacji wentylacji, • Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (architektura i wentylacja), • Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych i teletechnicznych, • Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji elektrycznych i teletechnicznych. • Decyzja nr 506/2017 z dnia 12.10.2017 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i wydaniu pozwolenia na przebudowę - dostosowanie budynku szkoły do przepisów ochrony ppoż. dotyczących lokalu, w którym prowadzone jest przedszkole utworzone z przekształcenia oddziałów przedszkolnych zorganizowanych w szkole podstawowej”, w zakresie zgodnym z Przedmiotem zamówienia. 1.4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy liczony od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, a nadto równolegle biegnącej rękojmi za wady (trwającej 60 miesięcy). Rozwiązania równoważne - Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji projektowej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej Wobec przyjęcia przez Zamawiającego w przetargu zastosowania na mocy art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych klauzuli społecznej opisanej w SIWZ Wykonawca przez cały okres wykonywania Przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, co najmniej 4 osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności rozbiórkowych/budowlanych w trakcie realizacji Przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej terenu inwestycji z przedstawicielem Wydziału Inwestycji. Termin wizji lokalnej terenu należy uzgodnić z Panem Marcinem Gołębiewskim drogą e-mail mgolebiewski@um.warszawa.pl; tel. (22) 44-38-399.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione przez Wykonawcę w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b) Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.4. DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJACEGO (składane za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego). Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia – oświadczenia składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego - należy składać wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego. 3.5. DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO (składane za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego). Zamawiający przed udzieleniem zamówienia zgodnie z art. 26. Ust, 1 ustawy, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 3.5.1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy: Zamawiający nie wymaga dodatkowych dokumentów 3.5.2. DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów składa (za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego) aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia lub dokumenty: Zamawiający nie wymaga dodatkowych dokumentów 3.5.3. NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych (za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego) przez Wykonawców w postepowaniu w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy, należy przedłożyć: a) wykaz robót wykonanych potwierdzających spełnianie warunku opisanego w pkt 3.2.1 lit. a) SIWZ, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Dowodami, o których mowa, są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów. Wykaz musi być złożony w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego, zaś dowody muszą być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentów poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. W przypadku gdy Wykonawca wskazuje w wykazie robót wykonane na rzecz Zamawiającego, nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów. b) wykaz osób potwierdzający spełnianie warunku opisanego w pkt 3.2.1 lit. b) SIWZ zamówienia publicznego, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Wykaz musi być złożony w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego - należy składać wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego. c) oświadczenie, że osoby, która będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień –załącznik nr 8A do SIWZ. Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego. UWAGA: Ze względu na zastosowanie w niniejszym przetargu nieograniczonym procedury odwróconej, zgodnie z art. 24 aa ust. 1 ustawy, wykazane powyżej oświadczenia i dokumenty będą żądane przez Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy, w terminie nie krótszym niż 5 dni wyłącznie od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach