Przetargi.pl
Dostosowanie budynku CAM nr 5 do wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej wraz z modernizacją korytarzy oraz klatek schodowych

Gmina Miasto Świnoujście ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, Wojska Polskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913212425
  • Data zamieszczenia: 2023-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Świnoujście
    Wojska Polskiego
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913212425
    REGON: 811684290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku CAM nr 5 do wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej wraz z modernizacją korytarzy oraz klatek schodowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z modernizacją budynku Urzędu Miasta przy ulicy Wojska Polskiego 1/5 w Świnoujściu na terenie działki nr 553/13 w obr. 0004 obejmujących dostosowanie budynku do wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej poprzez wymianę stolarki drzwiowej na klatkach schodowych na drzwi p.poż, wymianę ścianek aluminiowych na ścianki aluminiowe o odporności ogniowej oraz zainstalowanie systemu oddymiania klatek schodowych. Zamówienie obejmuje również wymianę opraw oświetlenia podstawowego i instalację oświetlenia awaryjnego na korytarzach parteru, I i II piętra budynku oraz na klatkach schodowych oraz wykonanie sufitu podwieszanego w korytarzach, wykonanie posadzek elastycznych na korytarzach wraz z przygotowaniem podłoży na korytarzach parteru, I i II piętra budynku, malowanie ścian i sufitów korytarzy oraz klatek schodowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2. Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy 00/100).3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1. pieniądzu;3.2. gwarancjach bankowych;3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299 t.j.).4. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie winny zostać złożone w formie dokumentu elektronicznego oryginalnego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnegoi płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument wadialny powinien wskazywać wszystkie przesłanki zatrzymania wadium wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.5. UWAGA! Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie nie może ograniczać Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji/poręczenia w skutecznym przedstawieniu żądania zapłaty kwoty wadium gwarantowi/poręczycielowi w terminie jego ważności. Przez ww. brak ograniczeń rozumie się, że gwarant uzna żądanie zapłaty kwoty wadium przesłane drogą elektroniczną na wskazany w gwarancji adres poczty elektronicznej przed upływem terminu związania ofertą lub uzna za złożone skutecznie żądanie nadane u operatora pocztowego przed upływem terminu związania ofertą (decydującą dla uznania złożenia żądania zapłaty kwoty wadium będzie data stempla pocztowego).6. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do wystawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 złotych (słownie złotych: jeden milion 00/100).W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden wykonawca.1.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:1.2.4.1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał należycie minimum jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie robotę budowlaną polegającą na przebudowie lub remoncie kubaturowego obiektu użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego o wartości robót nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto.Realizacja zamówienia powinna być potwierdzona dokumentami, potwierdzającymi, że zamówienia zostały wykonane należycie oraz prawidłowo ukończone.1.2.4.2. dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:• kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającym:• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia uznane na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334)• doświadczenie zawodowe polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych, dla co najmniej jednego zakończonego i należycie wykonanego zadania, dotyczącego przebudowy lub remontu budynku użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego. Okres pełnienia ww. funkcji powinien obejmować całość realizacji robót, tj.: od przekazania placu budowy do odbioru końcowego inwestycji.• kierownikiem robót elektrycznych posiadającymuprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia uznane na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach