Przetargi.pl
Dostosowanie budynków szkół w Halasach i Rogoźnicy dla potrzeb osób niepełnosprawnych

Gmina Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 712 496
  • Data zamieszczenia: 2018-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzec Podlaski
    ul. Warszawska 20
    21560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 833 712 496
    REGON: 3023742800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://miedzyrzecgmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynków szkół w Halasach i Rogoźnicy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie istniejących łazienek szkolnych celem ich dostosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych realizowane w oparciu o projekt pn.: „Wyższa jakość kształcenia w szkołach Gminy Międzyrzec Podlaski., 2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Remont łazienek numer 1 i 2 w Publicznej Szkole Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego, Rogoźnica 96, 21-560 Międzyrzec Podlaski (dalej zwana SP Rogoźnica) polega na przebudowie istniejących łazienek celem utworzenia dwóch nowych sanitariatów: - łazienka dla osób niepełnosprawnych: pojedyncze pomieszczenie o powierzchni ok. 4,46m2; - łazienka ogólnodostępna składająca się z przedsionka oraz kabiny WC, o powierzchni całkowitej ok. 5,25m2; 2) Remont łazienek numer 3 i 4 w Publicznej Szkole Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego, Rogoźnica 96, 21-560 Międzyrzec Podlaski (dalej zwana SP Rogoźnica) polega na przebudowie istniejących łazienek celem utworzenia dwóch nowych ogólnodostępnych sanitariatów przystosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych, każdy o powierzchni ok. 7,24m2; 3) Remont łazienek numer 1 i 2 w Publicznej Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza, Halasy 41, 21-560 Międzyrzec Podlaski (dalej zwana SP Halasy) polega na przebudowie istniejących łazienek celem utworzenia dwóch nowych sanitariatów: - łazienka dla osób niepełnosprawnych: pojedyncze pomieszczenie o powierzchni ok. 5,46m2; - łazienka ogólnodostępna składająca się z przedsionka oraz dwóch kabin WC, o powierzchni całkowitej ok. 5,98m2. 2.3. W ramach przedmiotu zamówienia – w każdej łazience - należy wykonać następujące prace: a) roboty demontażowo-rozbiórkowe: - demontaż istniejącej armatury; - demontaż istniejących instalacji oraz podejść wodociągowych i kanalizacyjnych; - demontaż drzwi; - skucie istniejących płytek ściennych i posadzkowych; - rozbiórka ścian działowych; b) roboty budowlane: - wykonanie nowych ścianek działowych wydzielających pomieszczenia dla niepełnosprawnych oraz łazienki ogólnodostępne; - montaż płytek ściennych i posadzkowych; - montaż nowych drzwi wejściowych oraz do kabin WC; - zabudowa istniejących pionów kanalizacyjnych; - montaż sufitów podwieszanych; - montaż wyposażenia; c) roboty instalacyjne: - przebudowa podejść kanalizacyjnych; - wykonanie nowych instalacji wod-kan; - wykonanie nowych instalacji elektrycznych 2.4. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres zostały określone w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ, w skład której wchodzą: Załącznik 1.1: Schematy łazienek; Załącznik 1.2: Przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim nr konta: 85803900060000000004430006 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IN.271.3.2018.AŁ/KB” (Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (w oryginale) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach