Przetargi.pl
Dostosowanie boiska przy Zespole Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego (ul. Botaniczna) do wymogów futbolu amerykańskiego

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 65022 Zielona Góra, ul. Sulechowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 412 50 01 , fax. 68 412 50 09
  • Data zamieszczenia: 2017-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Sulechowska 41
    65022 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 412 50 01, fax. 68 412 50 09
    REGON: 98692300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie boiska przy Zespole Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego (ul. Botaniczna) do wymogów futbolu amerykańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska do futbolu amerykańskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej o wymiarach 67,07 x 117,13 m wraz z wykonaniem piłkochwytów, montażem urządzeń sportowych, budową stanowiska dla przenośnych trybun stalowych oraz ich zadaszeniem, budową ogrodzenia wokół boiska, budową oświetlenia wraz z przyłączem energetycznym. 2. Inwestycja zlokalizowana jest w Zielonej Górze przy ul. Botanicznej na terenie działki nr 2/3 obręb 37. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ oraz w dokumentach, o których mowa w pkt 3.5. SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w SIWZ, dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz informacjami zawartymi w załączniku nr I.5 do SIWZ. 5. W załączniku nr I.5 do SIWZ Zamawiający załącza w celach pomocniczych przedmiary robót z zastrzeżeniem, że ilości podane w przedmiarach nie są podstawą wyceny przedmiotu zamówienia dla Wykonawcy, a jedynie mają na celu określenie technologii wykonania robót. 6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla robót objętych umową na okres min. 36 miesięcy i rękojmi za wady na okres przekraczający o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja dla robót (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 31.2. SIWZ. 7. Wykonany przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa. 8. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego na wezwanie Zamawiającego w terminie wyznaczonym w wezwaniu, o którym mowa w pkt 32.3. SIWZ zobowiązany będzie złożyć, zgodnie z wyborem Wykonawcy na wykonanie płyty boiska sposobem 1 lub na wykonanie płyty boiska sposobem 2 - opisanych w załączniku nr I.5 do SIWZ (branża budowlana/zmiana do projektu wykonawczego_branża budowlana): wykonanie płyty boiska sposobem 1: a) Rekomendację systemu wydaną przez Polski Związek Futbolu Amerykańskiego. b) Badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1:2013, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanego systemu lub dokument równoważny. C) Kartę techniczną oferowanego systemu potwierdzoną przez jej producenta. D) Atest PZH lub równoważny dla oferowanego systemu. E) Autoryzację producenta systemu z trawy syntetycznej, wystawioną dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. F) próbkę trawy oraz podkładu o wymiarach każdy 20 x 20 cm zgodnie z systemem. Lub wykonanie płyty boiska sposobem 2: a) Rekomendację nawierzchni wydaną przez Polski Związek Futbolu Amerykańskiego. b) Badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1:2013, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny. C) Kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta. D) Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni (trawa, granulat EPDM, podkład stabilizująco elastyczny). E) Autoryzację producenta nawierzchni z trawy syntetycznej, wystawioną dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. F) próbkę trawy oraz podkładu o wymiarach każdy 20 x 20 cm. 10. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość inwestycji stanowiącą załącznik do umowy, obejmującą również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców. 11. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo – finansowy z podaniem cen jednostkowych robót. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 12. Planuje się dofinansowanie zadania w ramach Programu modernizacji infrastruktury sportowej 2017.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach