Przetargi.pl
Dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, Bielska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 854 92 00 , fax. 33 852 12 24
  • Data zamieszczenia: 2019-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
    Bielska 4
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 33 854 92 00, fax. 33 852 12 24
    REGON: 000313348
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalslaski.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych sprzętu medycznego, zwanych dalej „wyrobami”, do Zespołu Magazynów Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie. Zamówienie składa się z 33 części - zadań. 2.Warunki jakim muszą odpowiadać dostawy: a)wyroby muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, b)wyroby muszą mieć umieszczony znak CE, nr serii oraz termin ważności na opakowaniu handlowym i jeżeli to możliwe na wyrobie lub opakowaniu gwarantującym jego sterylność (jeżeli dotyczy), w sposób widoczny, czytelny i nieusuwalny, c)dostawy na koszt Wykonawcy do Zespołu Magazynów ZZOZ w Cieszynie w odpowiednich opakowaniach, transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi, d)dostawy zamówionych wyrobów następować będą w terminie zaoferowanym w ofercie (Zamawiający dopuszcza zaoferowanie maksymalnie 5 dniowego terminu realizacji dostaw częściowych), od daty złożenia pisemnego zamówienia przesłanego telefaksem/e-mailem. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy, to wtedy nastąpi ona w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie, e)okres ważności dla dostarczanych wyrobów nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy. 3.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub źródła, a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych parametrów lub lepszych (nie gorszych, minimalnych). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania opisane przez Zamawiającego. 4.Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości asortymentu wymienionego w formularzu cenowym, bez skutków prawnych go obciążających. 5.Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym w kolumnach „Nazwa asortymentu”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium na poszczególne zadania w następujących kwotach: Zadanie nr 1- 170,00 zł, Zadanie nr 2- 370,00 zł, Zadanie nr 3- 30,00 zł, Zadanie nr 4- 110,00 zł, Zadanie nr 5- 30,00 zł, Zadanie nr 6- 300,00 zł, Zadanie nr 7- 180,00 zł, Zadanie nr 8- 10,00 zł, Zadanie nr 9- 40,00 zł, Zadanie nr 10- 10,00 zł, Zadanie nr 11- 10,00 zł, Zadanie nr 12- 160,00 zł, Zadanie nr 13- 20,00 zł, Zadanie nr 14- 50,00 zł, Zadanie nr 15- 500,00 zł, Zadanie nr 16- 320,00 zł, Zadanie nr 17- 20,00 zł, Zadanie nr 18- 20,00 zł, Zadanie nr 19- 100,00 zł, Zadanie nr 20- 80,00 zł, Zadanie nr 21-280,00 zł, Zadanie nr 22- 150,00 zł, Zadanie nr 23- 50,00 zł, Zadanie nr 24- 130,00 zł, Zadanie nr 25- 260,00 zł, Zadanie nr 26- 270,00 zł, Zadanie nr 27- 90,00 zł, Zadanie nr 28- 110,00 zł, Zadanie nr 29- 1 070,00 zł, Zadanie nr 30- 60,00 zł, Zadanie nr 31- 90,00 zł, Zadanie nr 32- 60,00 zł, Zadanie nr 33- 30,00 zł, należy wnieść w terminie wyznaczonym do składania ofert w jednej lub w kilku z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 tekst jednolity z późn.zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: ING Bank Śląski S.A., nr konta 16 1050 1070 1000 0090 3070 9233. W tytule przelewu należy wpisać – Wadium – ZP 37/19. Wadium w formie innej niż pieniądzu powinno zostać zdeponowane w oryginale w osobnej kopercie opisanej „Wadium – ZP 37/19” - w Pokoju nr 9 w Budynku H – Administracja/Dyrekcja w terminie j/w, a kserokopię poręczenia/gwarancji należy dołączyć do oferty. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny składania ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na wskazanym rachunku. 2.W przypadku wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane Gwaranta/Poręczyciela oraz Zamawiającego jako beneficjenta, być wykonalne na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, mieć charakter nieodwoływalny oraz terminowy t.j. minimum na okres związania ofertą. Ponadto powinny zawierać zobowiązanie Gwaranta/ Poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego sumy gwarancyjnej odpowiadającej kwocie wadium wraz z odsetkami na żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż osoba, za którą Gwarant/Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia nie wywiązała się z zobowiązań wynikających z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 1) i 2) ustawy Pzp lub zawierające oświadczenie, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie osoby, za którą Gwarant/Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia, z tym zastrzeżeniem, że poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 2.Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Należy wypełnić wyłącznie części, na które składana jest oferta. 3.Dokument potwierdzenia przelewu wadium lub kserokopia poręczenia/gwarancji. 4.Dokument, z którego wynika uprawnienie do składania oświadczenia woli. 5.Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach