Przetargi.pl
Dostawy w zakresie: CZĘŚĆ NR 1 – dostawa elektrycznych wyrobów i akcesoriów do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin, CZĘŚĆ NR 2 – dostawa żarówek i świetlówek do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin.

32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
  • Data zamieszczenia: 2017-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
    Wojska Polskiego 2F
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
    REGON: 6140233700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy w zakresie: CZĘŚĆ NR 1 – dostawa elektrycznych wyrobów i akcesoriów do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin, CZĘŚĆ NR 2 – dostawa żarówek i świetlówek do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy w zakresie: CZĘŚĆ NR 1 – dostawa elektrycznych wyrobów i akcesoriów do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin, CZĘŚĆ NR 2 – dostawa żarówek i świetlówek do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin. 2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ NR 1 - dostawa elektrycznych wyrobów i akcesoriów do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w zakresie CZĘŚCI NR 1 zawierają: 1) Wykaz elektrycznych wyrobów i akcesoriów stanowiących przedmiot zamówienia - stanowiący Załącznik nr 1a do SIWZ; 2) Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia – stanowiący Załącznik nr 1b do SIWZ. CZĘŚĆ NR 2: dostawa żarówek i świetlówek do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – w zakresie CZĘŚCI NR 2 zawierają: 1) Wykaz żarówek i świetlówek stanowiących przedmiot zamówienia - stanowiący Załącznik nr 2a do SIWZ; 2) Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia – stanowiący Załącznik nr 2b do SIWZ. 3. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA W STOSUNKU DO DOSTAW – W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1 i CZĘŚCI NR 2: 1) Przedmiotem zamówienia są dostawy: elektrycznych wyrobów i akcesoriów orz żarówek i świetlówek do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w miejscowościach: Zamość, Chełm, Hrubieszów, Jawidz i Lublin – w zakresie 2 części. 2) Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem odbywać się będzie na koszt oraz ryzyko Wykonawcy, bezpośrednio do magazynów Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00-13.00 – zgodnie z Wykazami asortymentowo-ilościowymi dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia – w zakresie danej części zamówienia – w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy. 3) Miejsca realizacji zamówienia: a) ZAMOŚĆ, ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość, bud. nr 75; b) HRUBIESZÓW, ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów, bud. nr 97; c) CHEŁM, ul. Lubelska 168, 22-100 Chełm, bud. nr 12; d) JAWIDZ, 21-077 Spiczyn, bud. nr 18; e) LUBLIN, ul. Kruczkowskiego 49, 20-400 Lublin, bud. nr 90. 4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia zgodnie z parametrami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ. 5) Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i kompletny oraz musi posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania i odpowiadać wszystkim cechom określonym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ. 6) Wykonawca wraz z dostawą towaru dostarczy odpowiednio: atesty, certyfikaty, karty charakterystyki i świadectwa aprobaty technicznej na towar objęty przedmiotem zamówienia. 7) Wykonawca oznakuje towar właściwym kodem kreskowym zgodnie z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. Minimalna trwałość etykiety musi wynosić co najmniej 24 miesiące. 8) Wykonawca najpóźniej na 2 dni robocze przed pierwszą dostawą towaru dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD/DVD lub na adres mailowy w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. 9) W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy. 10) Wyrób oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu Zamawiającego. 11) UWAGA: CENA JEDNOSTKOWA dla poszczególnych pozycji asortymentowych NIE MOŻE PRZEKROCZYĆ WARTOŚCI środka trwałego tj.: KWOTY BRUTTO 3 500,00 zł. 12) Każdorazowo przed ustalonym terminem dostawy, tj.: na minimum 3 dni, Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować przedstawicieli Zamawiającego o realizacji dostawy, podać imię i nazwisko kierowcy, numer i serię dowodu osobistego, numer rejestracyjny pojazdu dostarczającego towar oraz markę pojazdu w celu wystawienia przepustki i poinformowania SUFO oraz służby dyżurnej o wjeździe w/w pojazdu na teren jednostki chronionej. W innym wypadku brak będzie możliwości wjazdu pojazdu na teren jednostek wojskowych, a ewentualny transport towaru będzie musiał odbywać się ręcznie bez możliwości wjazdu pojazdu na teren jednostki wojskowej. 13) Odbiór dostawy materiałów odbywać się będzie przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy lub jego pełnomocnika. 14) Z czynności odbioru przedmiotu umowy niezwłocznie zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy z udziałem upoważnionych przedstawicieli stron. 15) Jeżeli w jakimkolwiek miejscu opisu przedmiotu zamówienia lub w jego załącznikach znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych, niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia jako wymagania minimalne. Na potwierdzenie równoważności oferowanych dostaw należy załączyć do oferty stosowne dokumenty potwierdzające równoważność wymaganiom ustanowionym przez Zamawiającego w SIWZ. 16) W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. 17) Dostarczony towar będzie posiadał termin przydatności nie krótszy niż 24 miesiące od daty produkcji. Zamawiający oczekuje, że wszystkie materiały będą posiadały datę produkcji z 2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31680000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: - w zakresie Części nr 1 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) - w zakresie Części nr 2 – 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/61/2017 – Dostawa elektrycznych wyrobów i akcesoriów oraz żarówek i świetlówek dla 32 WOG Zamość. 4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 18.10.2017 r. do godz.: 11.00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach