Przetargi.pl
Dostawy w roku 2017 zwierząt karmowych

Śląski Ogród Zoologiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 41501 Chorzów, ul. Promenada Gen. Jerzego Ziętka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 666 031 496
  • Data zamieszczenia: 2016-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląski Ogród Zoologiczny
    ul. Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7
    41501 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 666 031 496
    REGON: 24095136000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy w roku 2017 zwierząt karmowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet nr 1: drewnojad kg 285 mącznik kg 211 szarańcza wędrowna imago op. 50 szt. opak 248 świerszcze ( wszystkie gatunki z wyjątkiem śródziemnomorskiego) kg 243 wylęg świerszcza op. 100 ml. opak 10 Wymagania dot. owadów karmowych: Drewnojady, mączniki, szarańcza, świerszcze powinny być żywe, zdrowe, odpowiedniej wielkości – świerszcze: postać imago (dorosła); larwy – wielkość ostateczna (po wylinkach). Zwierzęta odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką i zimnem. Częstotliwość dostaw drewnojadów, mączników, szarańczy, świerszczy : nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, w terminach i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym. UWAGA: Na opakowaniach świerszczy musi być w widocznym miejscu i czytelnie zamieszczona waga brutto całego opakowania gotowego do transportu oraz waga netto zwierząt. Opakowanie musi umożliwiać ocenę towaru w danej dostawie bez otwierania opakowania (np. pojemnik przeźroczysty). Pakiet nr 2: szczury laboratoryjne dorosłe , żywe , waga 250-300g/szt. szt 6250 świnki morskie żywe , waga 800 -1000 g/szt. szt 712 myszy dorosłe żywe , waga 20 -25 g/szt szt 25204 oseski mastomyszy waga 1,5 - 5 g/szt szt 9600 Wymagania dot. zwierząt karmowych: Częstotliwość dostaw szczurów, myszy, mastomyszy, świnek: nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, w terminach i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym. Zwierzęta bez zewnętrznych widocznych zmian chorobowych. Dostarczane osobniki muszą pochodzić z hodowli posiadającej odpowiednie warunki sanitarno-weterynaryjne i objętej nadzorem weterynaryjnym. Przy pierwszej dostawie oraz na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć aktualne zaświadczenie lekarza weterynarii, nadzorującego hodowlę, o stanie zdrowia zwierząt. Pakiet nr 3: króliki tuszki z głową i podrobami , bez skóry i wnętrzności , średnia waga 1,2 kg , mrożone kg 2212 Częstotliwość dostaw tuszek króliczych: nie częściej niż 1 raz na dwa tygodnie, w terminach i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym. Dostarczane osobniki muszą pochodzić z hodowli posiadającej odpowiednie warunki sanitarno-weterynaryjne i objętej nadzorem weterynaryjnym. Przy pierwszej dostawie oraz na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć aktualne zaświadczenie lekarza weterynarii, nadzorującego hodowlę, o stanie zdrowia zwierząt. Przy każdej dostawie wymagany będzie dokument handlowy dla kategorii 3a, zgodnie z wzorem z Rozporządzenia Ministra rolnictwa i rozwoju wsi z dnia 19 sierpnia 2014 r. w sprawie wzoru dokumentu handlowego stosowanego przy przewozie, wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego i produktów pochodnych. Dotyczy wszystkich pakietów: Jakość dostarczonego towaru objęta będzie stałym nadzorem ze strony zamawiającego. Nie spełnienie wymogów jakościowych lub ilościowych może spowodować nie przyjęcie części lub całości danej dostawy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany asortymentu w obrębie umowy (dot. pakietu nr 1 i 2) wynikającej ze stanu ilościowego zwierząt, stanu zdrowia lub stanu fizjologicznego zwierząt, zaleceń dietetycznych lekarza weterynarii itp. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć zwiększoną ilość danego asortymentu w cenie jak w umowie. W przypadku zakwestionowania dostawy z uwagi na nieodpowiednią ilość lub jakość towaru, Wykonawca zobowiązany jest wymienić zakwestionowaną partię towaru na wolną od wad jakościowych lub uzupełnić braki ilościowe w terminie do 48 godzin, na własny koszt. Dostawy odbywać się będą transportem wykonawcy, w godzinach pracy Magazynu zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do godz. 13.00. Poszczególne dostawy będą następować w terminie do 3 dni roboczych od chwili zgłoszenia zapotrzebowania w oparciu o zamówienia z Magazynu zamawiającego składane telefonicznie, e-mailem lub zgłaszane w inny nie budzący wątpliwości sposób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03300000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach