Przetargi.pl
DOSTAWY ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PLESZEWIE

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, Plac Wolności im. Jana Pawła II
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 421 103 , fax. 627 421 540
  • Data zamieszczenia: 2020-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Plac Wolności im. Jana Pawła II 5
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 627 421 103, fax. 627 421 540
    REGON: 30687400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dpspleszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWY ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PLESZEWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się dokonać dostaw środków ochrony osobistej dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie.Dostawy realizowane przez Wykonawcę będą dostarczane w dwa miejsca: do obiektów Zamawiającego znajdujących się przy Placu Wolności im. Jana Pawła II 5, 63-300 Pleszew, do obiektów Zamawiającego znajdujących się przy ul. Pleszewskiej 2 w Fabianowie, 63-330 Dobrzyca. Zamawiający będzie składał zlecenia za pomocą poczty elektronicznej, telefonicznie lub osobiście. Zamawiający wraz ze składanym każdorazowo zleceniem określi ilość towaru z podziałem na miejsce dostawy, zgodnie z postanowieniami pkt.3.2.Całość zamówienia podzielono na cztery odrębne części:Część nr 1 – kombinezony ochronne rozmiar S (50 szt.), M (166 szt.), L (250 szt.), XL (50 szt.), XXL (10 szt.), XXXL (10 szt.). Część nr 2 – fartuchy ochronne jednorazowe (12328 szt.) i czepki ochronne (536 opakowań po 100 szt.).Część nr 3 – ochraniacze na buty foliowe (536 opakowań po 100 szt.) i okulary ochronne (536 szt.).Część nr 4 – maseczki jednorazowe medyczne typ IIR (1072 opakowań po 50 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: dla części nr 1 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), dla części nr 2 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), dla części nr 3 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100), dla części nr 4 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100),
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, formularz cenowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach