Przetargi.pl
Dostawy środków farmaceutycznych

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, Bielska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 854 92 00 , fax. 33 852 12 24
  • Data zamieszczenia: 2019-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
    Bielska 4
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 33 854 92 00, fax. 33 852 12 24
    REGON: 000313348
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalslaski.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy środków farmaceutycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków farmaceutycznych do Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie. Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw środków farmaceutycznych w ramach poszczególnych części określono w Załączniku I -INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy na podstawie pisemnych zamówień składanych przez Aptekę Szpitalną Zamawiającego. 2.Warunki jakim muszą odpowiadać dostawy - dotyczy wszystkich części: a)leki muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, b)leki muszą mieć umieszczony na opakowaniu nr serii i termin ważności w sposób widoczny, czytelny i nieusuwalny, c)termin ważności dostarczonego leku musi wynosić minimum 6 miesięcy - dla produktów do żywienia dojelitowego, minimum 12 miesięcy - dla pozostałych produktów, licząc od daty jego dostawy, d)dostawy realizowane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy do Apteki Szpitalnej ZZOZ w Cieszynie w odpowiednich opakowaniach, transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi, e)dostawy zamówionej partii leku następować będą w terminie zaoferowanym w ofercie (Zamawiający dopuszcza zaoferowanie maksymalnie 5 dniowego terminu realizacji dostaw częściowych), od daty złożenia pisemnego zamówienia przesłanego telefaksem/e-mailem. Jeżeli dostawa wypada w sobotę lub dniu ustawowo wolnym od pracy, to wtedy nastąpi ona w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Jeżeli zachodzi potrzeba pilnej dostawy leku, to dostawa nastąpi w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. 3.Zamawiający informuje, że obecnie realizuje i będzie realizował w okresie trwania zamówienia kontrakty z Narodowym Funduszem Zdrowia w ramach programów lekowych, dlatego w częściach oznaczonych: 33-37 i 53 wymaga zaoferowania, środków farmaceutycznych znajdujących się w Wykazie refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych obwieszczanym przez Ministra Zdrowia, w cenach nie wyższych, niż cena urzędowa oraz mieszczących się w wysokości limitu finansowania. 4.Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym w kolumnach „Nazwa międzynarodowa” i „Postać/Rozmiar”. 5.Termin płatności - 60 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury za dostarczoną partię leków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Całkowita kwota wadium wynosi 6 010,60 złotych, a kwoty wadium dla poszczególnych części zawarto w załączniku nr 1 – Formularzu cenowym w kolumnie „Kwota wadium”. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w odniesieniu do części, na które składana jest oferta. Wadium należy wnieść w terminie wyznaczonym do składania ofert, w jednej lub w kilku z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 tekst jednolity). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: ING Bank Śląski S.A., nr konta 16 1050 1070 1000 0090 3070 9233. W tytule przelewu należy wpisać – Wadium – ZP 167/19. Wadium w formie innej niż pieniądzu powinno zostać zdeponowane w oryginale w osobnej kopercie opisanej – Wadium – ZP 167/19 - w Pokoju nr 9 w Budynku H – Administracja/Dyrekcja w terminie j/w, a kserokopię poręczenia/gwarancji należy dołączyć do oferty. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny składania ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na wskazanym rachunku. 2. W przypadku wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane Gwaranta/Poręczyciela oraz Zamawiającego jako beneficjenta, być wykonalne na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, mieć charakter nieodwoływalny oraz terminowy t.j. minimum na okres związania ofertą. Ponadto powinny zawierać zobowiązanie Gwaranta/ Poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego sumy gwarancyjnej odpowiadającej kwocie wadium wraz z odsetkami na żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż osoba, za którą Gwarant/Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia nie wywiązała się z zobowiązań wynikających z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 1) i 2) ustawy Pzp lub zawierające oświadczenie, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie osoby, za którą Gwarant/Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia, z tym zastrzeżeniem, że poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, w tym: posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie, koncesję, licencję lub inny dokument uprawniający go do sprzedaży i obrotu hurtowego środkami farmaceutycznymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Należy wypełnić wyłącznie części, na które składana jest oferta. 3. Dokument potwierdzenia przelewu wadium lub kserokopia poręczenia/gwarancji. 4. Dokument, z którego wynika uprawnienie do składania oświadczenia woli. 5. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach