Przetargi.pl
Dostawy środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, Bielska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 854 92 00 , fax. 33 852 12 24
  • Data zamieszczenia: 2018-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
    Bielska 4
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 33 854 92 00, fax. 33 852 12 24
    REGON: 000313348
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalslaski.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych do Apteki Szpitalnej Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie. Zamówienie składa się z 46 części - zadań. W Formularzu cenowym - załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ podano szczegółowy opis poszczególnych środków oraz przewidywane zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty mogą być składane na jedno lub większą ilość zadań. Zamawiający będzie wybierał Wykonawcę dla każdego zadania oddzielnie. 3. Warunki jakim muszą odpowiadać dostawy: a) środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, zwane dalej środkami, muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, b) środki muszą mieć umieszczony na opakowaniu nr serii, termin ważności oraz jeżeli jest wymagany znak CE w sposób widoczny, czytelny i nieusuwalny, c) termin ważności dostarczonych środków musi wynosić minimum 12 miesięcy licząc od daty ich dostawy, d) dostawy realizowane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy do Apteki Szpitalnej ZZOZ w Cieszynie w odpowiednich opakowaniach, transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi, e) dostawy zamówionej partii środków następować będą w terminie zaoferowanym w ofercie (Zamawiający dopuszcza zaoferowanie maksymalnie 5 dniowego terminu realizacji dostaw częściowych), licząc od daty złożenia pisemnego zamówienia przesłanego telefaksem/e-mailem. Jeżeli dostawa wypada w sobotę lub dniu ustawowo wolnym od pracy, to wtedy nastąpi ona w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 4. W ramach realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do: a) przeszkolenia min. 13 osób z personelu medycznego Zamawiającego, w zakresie stosowania środków zaoferowanych w Zadaniu nr 13, 32 oraz 33, b) ustawienia właściwego dozowania preparatu w urządzeniu do pianowego mycia i dezynfekcji za pomocą pistoletu, w zakresie środka zaoferowanego w Zadaniu nr 13, c) dostosowania technologii mycia maszynowego do specyfiki urządzeń, narzędzi, mediów dostępnych w szpitalu, w zakresie środków zaoferowanych w Zadaniu nr 32. Wszystkie oferowane do obróbki maszynowej środki powinny być ze sobą kompatybilne. Z uwagi na brak odpowiedniej ilości miejsca w myjniach do przechowywania 3-4 środków w kanistrach 5 litrowych, Wykonawca zobowiąże się do wykonania prostego systemu centralnego dozowania środków procesowych składającego się z trzech 20 litrowych kanistrów oraz jednego 5 litowego kanistra ze środkiem neutralizującym stosowanym w fazie dezynfekcji termicznej oraz dezynfekcji chemiczno-termicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium na poszczególne zadania w następujących kwotach: Zadanie nr 1 - 380,00 zł, Zadanie nr 2 - 610,00 zł, Zadanie nr 3 - 190,00 zł, Zadanie nr 4 - 880,00 zł, Zadanie nr 5 - 570,00 zł, Zadanie nr 6 - 180,00 zł, Zadanie nr 7 - 220,00 zł, Zadanie nr 8 - 180,00 zł, Zadanie nr 9 - 100,00 zł, Zadanie nr 10 - 180,00 zł, Zadanie nr 11 - 450,00 zł, Zadanie nr 12 - 1 400,00 zł, Zadanie nr 13 - 330,00 zł, Zadanie nr 14 - 150,00 zł, Zadanie nr 15 - 100,00 zł, Zadanie nr 16 - 2 150,00 zł, Zadanie nr 17 - 40,00 zł, Zadanie nr 18 - 70,00 zł, Zadanie nr 19 - 40,00 zł, Zadanie nr 20 - 40,00 zł, Zadanie nr 21 - 250,00 zł, Zadanie nr 22 - 60,00 zł, Zadanie nr 23 - 600,00 zł, Zadanie nr 24 - 45,00 zł, Zadanie nr 25 - 50,00 zł, Zadanie nr 26 - 330,00 zł, Zadanie nr 27 - 350,00 zł, Zadanie nr 28 - 1 720,00 zł, Zadanie nr 29 - 1 020,00 zł, Zadanie nr 30 - 2 510,00 zł, Zadanie nr 31 - 330,00 zł, Zadanie nr 32 - 300,00 zł, Zadanie nr 33 - 1 090,00 zł, Zadanie nr 34 - 10,00 zł, Zadanie nr 35 - 110,00 zł, Zadanie nr 36 - 5,00 zł, Zadanie nr 37 - 10,00 zł, Zadanie nr 38 - 40,00 zł, Zadanie nr 39 - 10,00 zł, Zadanie nr 40 - 30,00 zł, Zadanie nr 41 - 330,00 zł, Zadanie nr 42 - 50,00 zł, Zadanie nr 43 - 60,00 zł, Zadanie nr 44 - 540,00 zł, Zadanie nr 45 - 480,00 zł, Zadanie nr 46 - 210,00 zł należy wnieść w terminie wyznaczonym do składania ofert w jednej lub w kilku z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 tekst jednolity z późn.zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: ING Bank Śląski S.A., nr konta 16 1050 1070 1000 0090 3070 9233. W tytule przelewu należy wpisać – Wadium – ZP 1314/18. Wadium w formie innej niż pieniądzu powinno zostać zdeponowane w oryginale w osobnej kopercie opisanej „Wadium – ZP 1314/18” - w Pokoju nr 9 w Budynku H – Administracja/Dyrekcja w terminie j/w, a kserokopię poręczenia/gwarancji należy dołączyć do oferty. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny składania ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na wskazanym rachunku. 2. W przypadku wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane Gwaranta/Poręczyciela oraz Zamawiającego jako beneficjenta, być wykonalne na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, mieć charakter nieodwoływalny oraz terminowy t.j. minimum na okres związania ofertą. Ponadto powinny zawierać zobowiązanie Gwaranta/ Poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego sumy gwarancyjnej odpowiadającej kwocie wadium wraz z odsetkami na żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż osoba, za którą Gwarant/Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia nie wywiązała się z zobowiązań wynikających z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 1) i 2) ustawy Pzp lub zawierające oświadczenie, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie osoby, za którą Gwarant/Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia, z tym zastrzeżeniem, że poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Dokument potwierdzenia przelewu wadium lub kserokopia poręczenia/gwarancji. 4. Dokument, z którego wynika uprawnienie do składania oświadczenia woli. 5. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach