Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy ogłasza przetarg
- Adres: 56400 Oleśnica, ul. Armii Krajowej
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 77 67 427 , fax. 71 77 67 307
- Data zamieszczenia: 2018-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy
ul. Armii Krajowej 1
56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
tel. 71 77 67 427, fax. 71 77 67 307
REGON: 93296654000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzsolesnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego użytku ( 35 zadań) przez okres 12 miesięcy – szczegółowe wykazy asortymentu określają załączniki do formularza oferty o nazwie cennik. Zamawiający przewiduje możliwość przeliczania opakowań, jednak w rubryce „ nazwa asortymentu” prosi o wskazanie ilości produktu w opakowaniu ZAMAWIAJĄCY W PRZYPADKU BRAKU MOŻLIWOŚCI OCENY CZY ZAOFEROWANY PRODUKT SPEŁNIA WYMAGANIA ZGODNIE Z SIWZ ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO WEZWANIA O PRZEDŁOZENIE KATALOGÓW LUB PRÓBEK ZAOFEROWANYCH PRODUKTÓW Zamówienie składa się z 35 części (zadań): Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Liczba części (zadań): 35. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych w obrębie danej części zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: MAGAZYN (IV piętro)/ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: zad. 1) 400,00 zł zad. 2) 200,00 zł zad. 3) 170,00 zł zad. 4) 300,00 zł zad. 5) 2 600,00 zł zad. 6) 250,00 zł zad. 7) 230,00 zł zad. 8) 120,00 zł zad. 9) 60,00 zł zad. 10) 30,00 zł zad. 11) 130,00 zł zad. 12) 35,00 zł zad. 13) 42,00 zł zad. 14) 620,00 zł zad. 15) 1 200,00 zł zad. 16) 1 450,00 zł zad. 17) 190,00 zł zad. 18) 85,00 zł zad. 19) 140,00 zł zad. 20) 360,00 zł zad. 21) 115,00 zł zad. 22) 420,00 zł zad. 23) 320,00 zł zad. 24) 1 240,00 zł zad. 25) 560,00 zł zad. 26) 40,00 zł zad.27) 1 900,00 zł zad.28) 2 000,00 zł zad.29) 20,00 zł zad.30) 290,00 zł zad.31) 680,00 zł zad.32) 25,00 zł zad.33) 510,00 zł zad.34) 205,00 zł zad.35) 50,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . formularz ofertowy – wg wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy; 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do dołączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3. W przypadku gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane prze osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy; 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji , dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 7 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa obłożeń operacyjnych, osłon oraz odzieży medycznej jednorazowego użytku i prześcieradeł jednorazowego użytku dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
Dodano: 2024-04-09 - Dostawa ręki jednorazowych materiałów medycznych do krążenia pozaustrojowego dla Klinicznego Oddziału Kardiochirurgii oraz Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Dodano: 2023-02-11 - Dostawę jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych i hematologicznych do krążenia pozaustrojowego
Dodano: 2023-02-11 - Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych oraz roztworów do dializy do Apteki Szpitalnej.
Dodano: 2022-12-27 - Zakup SVC2500 Salvacel rękawica ochronna na rzep Roz.M w ilości 10 szt.
Dodano: 2022-02-23 - dostawa środków ochrony indywidualnej
Dodano: 2022-02-17 - Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę środków ochrony indywidualnej i sprzętu niezbędnego do walki z epidemią (wirus Sars-CoV-2)
Dodano: 2022-01-28 - Maska NIV rozm. M ilość 3 szt.
Dodano: 2021-12-02 - Maska NIV rozmiar L w ilości 5 szt.
Dodano: 2021-12-02 - Zakup masek NIV Varifit szt 10
Dodano: 2021-12-02