Przetargi.pl
Dostawy różnych artykułów spożywczych

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 20-482 Lublin, ul. Południowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 71 04 400 , fax. 81 74 45 715
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Południowa 5
    20-482 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 71 04 400, fax. 81 74 45 715
    REGON: 59044400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Areszt Śledczy w Lublinie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy różnych artykułów spożywczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią dostawy różnych artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach niżej wymienionych: Część I: CPV-15331000-7 warzywa przetworzone Przedmiot zamówienia Ilośćszacunkowa Chrzan tarty PN/R – 75520, produkt spożywczy otrzymany ze świeżych, pozbawionych skórki tartych korzeni chrzanu. Skład: korzeń chrzanu nie mniej niż 50%, woda, mleko w proszku, olej roślinny, ocet spirytusowy, cukier, sól. Termin przydatności do spożycia powinien wynosić minimum 180 dni od daty dostawy, opakowanie do 5 kg 2 500 kg Koncentrat pomidorowy - 30% PN-A-77606, wyprodukowany ze świeżych pomidorów, bez żadnych dodatków, bez konserwantów. Jednorodna przetarta masa. Niedopuszczalne objawy zapleśnienia i sfermentowania. Termin przydatności do spożycia powinien wynosić minimum 180 dni od daty dostawy, opakowanie do 5 kg 7 800 kg Część II: CPV-03220000-9 warzywa, owoce i orzechy Przedmiot zamówienia Ilość szacunkowa Fasola średnia PN-75/R 65031, nasiona całe (nie połamane), bez zanieczyszczeń, opakowanie: worki do 50 kg 3 000 kg Groch łuskany PN-81/R 86951, nasiona całe (nie połamane), bez zanieczyszczeń, opakowanie: worki do 50 kg 3 000 kg Soczewica czerwona, nasiona całe (nie połamane), bez zanieczyszczeń, opakowanie: worki do 50 kg 1 800 kg Część III: CPV-03221260-6 grzyby Przedmiot zamówienia Ilość szacunkowa Pieczarki świeże gat. I, opakowanie plastikowe (skrzyneczki), waga maksymalnie do 3 kg 3 200 kg Część IV: CPV-03222321-9 jabłka Przedmiot zamówienia Ilość szacunkowa Jabłka o gramaturze 150g-200g, owoce jędrne o gładkiej skórce, bez nalotów i obtłuczeń, skórka wybarwiona co najmniej w 50%, gat. I, opakowanie: skrzynki drewniane o wadze 20 kg- 25 kg 13 500 kg 2. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający, zastrzega sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne. 3. Dostawy realizowane będą w dni robocze (od poniedziałku do piątku) do magazynu Zamawiającego, zlokalizowanego w Areszcie Śledczym w Lublinie przy ul. Południowej 5, w godz. 8.00 – 14.00. Zakłada się częstotliwość dostaw: - dla części I: nie częściej niż dwa razy w miesiącu; - dla części II: nie częściej niż dwa razy w miesiącu; - dla części III: nie częściej niż jeden raz w tygodniu; - dla części IV: nie częściej niż jeden raz w tygodniu. 4. Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na własny koszt do magazynu Zamawiającego, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. 5. Ww. artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie produkcji, terminie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15331000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zgodnie z art. 22a ustawy Pzp, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W sytuacji, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (należy złożyć z ofertą). 15. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, lub ich sytuacja finansowa, lub ekonomiczna pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 16. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 17. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 18. Jeżeli zdolności techniczne, zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na zasobach którego polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne, zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną określona przez Zamawiającego. 19. W celu oceny, czy Wykonawca - polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 20. Zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania – tj. dokumenty wymienione w rozdziale niniejszej SIWZ. 21. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, Zamawiający na podstawie § 9 ust. 3 Rozporządzenia w sprawie dokumentów żąda przedstawienia dokumentów dotyczących tych podwykonawców potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania tj. dokumentów o których mowa w rozdziale niniejszej SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach