Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach ogłasza przetarg
- Adres: 44350 Gorzyce, ul. Zamkowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 324 511 697 , fax. 324 511 696
- Data zamieszczenia: 2018-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach
ul. Zamkowa 8
44350 Gorzyce, woj. śląskie
tel. 324 511 697, fax. 324 511 696
REGON: 109208500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.woloizol.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy produktów mleczarskich i jaj świeżych dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawy produktów mleczarskich-Zadanie nr 1 i jaj świeżych-Zadanie nr 2 w okresie 12 miesięcy, zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załącznikach nr 1 i 1a do SIWZ oraz w asortymencie i ilościach zawartych w załącznikach nr 2a i 2b do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 03.10.2018r. do godz. 11.15 wnieść wadium jak niżej: 1) dla Zadania nr 1 – produkty mleczarskie w wysokości 6500,00 PLN (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100), 2) dla zadania nr 2 – jaja świeże w wysokości 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych 00/100). W przypadku składania oferty na oba Zadania po stronie Wykonawcy leży obowiązek zsumowania kwot wadiów dla obu zadań, aby skutecznie zabezpieczyć ofertę.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada decyzję, wydaną przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Inspektora Weterynarii, dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danym towarem spożywczym będącym przedmiotem zamówienia tj. Zadanie nr 1 – produkty mleczarskie i Zadanie nr 2 – jaja świeże.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) wypełnione wyliczenie całkowitej wartości oferty dla jednego lub obu zadań – Załącznik nr 2a i/lub 2b.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa żywności dla JW 4101 w Lublińcu
Dodano: 2024-03-13 - Dostawa żywności dla JW 4101 w Lublińcu
Dodano: 2024-03-13 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Leśnych i Ekologicznych im. St. Morawskiego w Brynku (2).
Dodano: 2024-02-26 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego Nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli
Dodano: 2024-02-25 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Leśnych i Ekologicznych im. St. Morawskiego w Brynku.
Dodano: 2024-02-25 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Boniowicach, ul. Gliwicka 6, w roku 2024
Dodano: 2024-01-27 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 2 w Piekarach Śląskich
Dodano: 2024-01-25 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2024 do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego im. Kornela Makuszyńskiego w Kalei
Dodano: 2024-01-17 - Dostawa artykułów spożywczych różnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2024.
Dodano: 2024-01-14 - Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 2 w Bytomiu
Dodano: 2024-01-06