Szkoła Policji w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 3522134, , fax. 67 3522322
- Data zamieszczenia: 2020-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Policji w Pile
Pl. Staszica 7
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 67 3522134, , fax. 67 3522322
REGON: 57029066300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.szkolapolicji.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkolenie Policji
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy produktów mleczarskich do Szkoły Policji w Pile - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów mleczarskich do Szkoły Policji w Pile w asortymencie w orientacyjnej ilości: 6 850 kg. 3. Szczegółowy wykaz i opis asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz szacowana ilość zamawianych produktów została zawarta w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Załącznik ten stanowi jednocześnie Formularz cenowy, który stanowić będzie część oferty. 2. Pozostałe warunki dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Podane w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ ilości są szacunkowe i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu produktów w tych ilościach. 4. Zamawiający zastrzega możliwość niezrealizowania przedmiotu zamówienia. Z tytułu niezrealizowania części zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe oraz prawne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 ze zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniony w każdej pozycji Opis przedmiotu zamówienia (Formularz cenowy) zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Klauzulę informacyjną z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ, 5) Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe pośrednio lub bezpośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. Ponadto, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 „Kraina Wesołej Zabawy” w roku 2024 r.
Dodano: 2024-01-29 - Dostawa produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Zagórowie w 2024 roku
Dodano: 2024-01-25 - Dostawa produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie
Dodano: 2023-12-05 - Dostawy nabiału na potrzeby CRR KRUS w Jedlcu
Dodano: 2023-07-31 - Dostawy nabiału na potrzeby CRR KRUS w Jedlcu
Dodano: 2023-07-31 - Dostawa przetworów nabiałowych i tłuszczowych oraz produktów mleczarskich dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
Dodano: 2023-05-11 - ZP1/11/2022 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 „Kraina Wesołej Zabawy” w roku 2023 r.
Dodano: 2023-02-01 - SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOBYLEJ GÓRZE W OKRESIE 01.01.2023r. do 30.06.2023r.
Dodano: 2022-11-24 - Dostawy produktów mleczarskich i mleka dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2023
Dodano: 2022-11-22 - Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
Dodano: 2022-11-04