Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 03-924 Warszawa, ul. Niekłańska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 098 403 , fax. 225 098 404
- Data zamieszczenia: 2020-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Niekłańska 42484
03-924 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 098 403, fax. 225 098 404
REGON: 29735900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieklanska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy podzespołów do kardiomonitorów, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń Datex Ohmeda, Datex i Philips z podziałem na pakiety - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem są „ Dostawy podzespołów do kardiomonitorów, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń Datex Ohmeda, Datex i Philips z podziałem na pakiety zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2 - Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym integralną część SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31711000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium. Pakiet nr 1: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Pakiet nr 2: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) Pakiet nr 3: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe informacje dotyczące wadium zawarte są w Rozdziale V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) W przypadkach określonych w art. 22a uPzp (poleganie na zasobach innych podmiotów oraz dotyczące podwykonawców) Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty, o których mowa: w § 9 ust. 2 Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.) w zakresie nie szerszym niż są wymagane od Wykonawcy oraz Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia dokumentów dotyczących Podwykonawcy określonych w § 9 ust. 3 Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.) w zakresie nie szerszym niż są wymagane od Wykonawcy. Oświadczenia należy złożyć w oryginale, natomiast dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wszelkie dokumenty mogą być podpisywane i poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego pełnomocnika. Forma elektroniczna: składanie ww. dokumentów musi być w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym – przy czym w przypadku oświadczeń złożenie dokumentów elektronicznych opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest formą zastrzeżoną pod rygorem nieważności. 4) Wykonawca reprezentowany przez pełnomocnika zobowiązany jest dołączyć kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania go. Z treści pełnomocnictwa musi jasno i bez wątpliwości wynikać zakres umocowania pełnomocnika do podejmowanych w imieniu Wykonawcy czynności. Forma elektroniczna: składanie ww. dokumentów musi być w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym – przy czym w przypadku oświadczeń złożenie dokumentów elektronicznych opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest formą zastrzeżoną pod rygorem nieważności. 5) Pozostałe dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 5.1. Dokumenty składane do oferty: a. kopia dowodu wniesienia wadium (informacyjnie); b. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 uPzp (spółki cywilne, konsorcja) – pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (jeżeli Wykonawca jest w takiej sytuacji); w pozostałych przypadkach – jeżeli pełnomocnictwo jest stosowane. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania – kopia pełnomocnictwa poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania go. Pełnomocnictwo winno być złożone zgodnie z zasadami niniejszej SIWZ. UWAGA: Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1292 ze zm.) za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 uPzp). W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika, należy podać adres pełnomocnika, na jaki ma być wysyłana korespondencja.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy podzespołów do kardiomonitorów, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń Datex, Datex Ohmeda i Philips
Dodano: 2021-03-24 - „ Dostawy podzespołów do kardiomonitorów, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń Datex Ohmeda, Datex i Philips "(powtórka postępowania RZP-23/IM/2020 Pakiet nr 1)
Dodano: 2020-12-10 - Dostawa materiałów elektronicznych dla Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2020-10-09 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń Datex Ohmeda, Date x i Philips z podziałem na pakiety
Dodano: 2020-03-05 - USŁUGA KONSERWACJI, SERWISU I KONFIGURACJI ZINTEGROWANYCH SYSTEMÓW OCHRONY ORAZ DOSTAWA I WYMIANA URZĄDZEŃ PO UPŁYWIE RESURSU EKSPLOATACYJNEGO
Dodano: 2019-11-28 - Zakup materiałów informatycznych do naprawy pogwarancyjnej komputerów i stanowisk dostępowych dla KSP
Dodano: 2019-02-14 - Usługa konserwacji, serwisu i konfiguracji zintegrowanych systemów ochrony oraz dostawa i wymiana urządzeń po upływie resursu eksploatacyjnego na terenie k-1039 w Warszawie i k-1023 w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2018-12-03 - Dostawy adapterów do zestawów podkaskowych dla Oddziału Prewencji Policji KSP
Dodano: 2018-11-14 - Dostawy czujników jednorazowych do pulsoksymetrów.
Dodano: 2018-10-09 - Zakup materiałów informatycznych do naprawy pogwarancyjnej komputerów i stanowisk dostępowych dla KSP
Dodano: 2018-09-18