Przetargi.pl
Dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Łodzi

Areszt Śledczy w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91729 Łódź, ul. Smutna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (42) 675 00 00 , fax. (42) 675 03 55
  • Data zamieszczenia: 2018-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Łodzi
    ul. Smutna 21
    91729 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (42) 675 00 00, fax. (42) 675 03 55
    REGON: 59040900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Areszt Śledczy w Łodzi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego pieczywa w następującym asortymencie i ilościach: 1) chleb mieszany pszenno – żytni, krojony (opakowanie jednostkowe 400g) – 133 200 kg; 2) chleb pszenny, krojony (opakowanie jednostkowe 400g) – 18 000 kg; 3) bułka tarta (opakowanie jednostkowe 500-1000g) – 250 kg; Dostarczone produkty muszą posiadać etykiety z informacją zawierającą nazwę asortymentową zgodną ze specyfikacją oraz fakturą VAT, numer partii oraz datę przydatności do spożycia. Pieczywo musi być każdorazowo opatrzone datą przydatności do spożycia na opakowaniach jednostkowych. Minimalny okres przydatności do spożycia produktów dostarczonych w dniu dostawy wynosi: 1) chleb mieszany pszenno– żytni, krojony: 3 dni; 2) chleb pszenny, krojony: 3 dni; 3) bułka tarta: 2 miesiące; 2. Faktyczne zamówienie (co do ilości i asortymentu), z uwagi na zmienną ilość osób żywionych, wynikać będzie ze składanego przez Zamawiającego zapotrzebowania. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji występujących w formularzu ofertowym. Podane w formularzu ofertowym wielkości zapotrzebowania na wyroby w ciągu trwania umowy (12 miesięcy) mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania na wyroby będące przedmiotem zamówienia w takim okresie. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia wyrobów, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Ilość produktów określona w rozdziale IV pkt 1 jest ilością maksymalną jaką może zamówić Zamawiający i może ona ulec zmniejszeniu max. o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. Proporcjonalnej zmianie ulegnie wówczas również cena całkowita wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego. 3. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać towar na swój koszt i ryzyko do magazynu zamawiającego : ul. Smutna 21, 91-729 Łódź. Dokładna wielkość i terminy dostaw zostaną każdorazowo określane przez Zamawiającego w zamówieniu złożonym za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną. Dostawy winny być realizowane sześć razy w tygodniu: poniedziałek - sobota w godz 8-11. Dostawa wyrobów dokonywana będzie przystosowanym do tego środkiem transportu Wykonawcy w taki sposób, aby nie została naruszona jakość zdrowotna zamówionych wyrobów. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych produktów. 5. Przedmiot zamówienia, sposób jego przewozu, jak również sposób i rodzaj opakowania powinien spełniać wymagania obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. 6. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres obowiązywania umowy do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującym również odpowiedzialność ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe spowodowane przez dostarczone towary. 7. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów leczenia osób poszkodowanych i przeprowadzenia zabiegów sanitarnych oraz do zaspokojenia roszczeń odszkodowawczych wynikających z zatruć dostarczonymi towarami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15811100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.zp.sw.gov.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, każdy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach