Przetargi.pl
DOSTAWY PALIWA OLEJU NAPĘDOWEGO W LATACH: 2009 r. -2012 r.

Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Piłsudskiego 88
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2188281 , fax. 086 2181765
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej w Łomży
    ul. Piłsudskiego 88 88
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2188281, fax. 086 2181765
    REGON: 00061793000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pks.lomza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWY PALIWA OLEJU NAPĘDOWEGO W LATACH: 2009 r. -2012 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa - oleju napędowego odpowiadającego normie PN-EN 590:2005 wg wymagań zależnych od warunków klimatycznych z terminem płatności do uzgodnienia. 2. Przewidywane zapotrzebowanie w/w paliwa w okresie objętym zamówieniem 10.500.000 litrów, średnio w miesiącu 300.000 litrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091342205
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 381 565,00 zł. (Słownie: trzysta osiemdziesiąt jeden tysięcy pięćset sześćdziesiąt pięć zł.) 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 01.10.2009 r. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 31.07.2009 r. o godz. 1500.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemnie przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ, 7) zobowiążą się do podpisania umowy wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ, 8) będą związani ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia składania ofert, 9) Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie /art. 23 ust. 1 ustawy/ jako tzw. KONSORCJUM obejmujące dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów powinna spełniać łącznie minimalne warunki podmiotowe dotyczące oferentów, zamieszczone w niniejszym rozdziale, poza n/w warunkami, które muszą być spełnione - odrębnie przez każdy z tych podmiotów: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wymagane przepisami ustawy i prowadzą działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy każdego z podmiotów oferty łącznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Kompletny i podpisany formularz ofertowy wg załącznika OFERTA 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku, gdy Oferentem jest spółka, w skład której wchodzą osoby fizyczne, wymaga się przedłożenia umowy spółki. 4) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 5) Oświadczenie, że oferent dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia oraz znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki te winny być spełnione przez wszystkich przedsiębiorców tworzących konsorcjum (załącznik nr 1) 6) Referencje potwierdzające, że Oferent wykonał w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot (załącznik nr 2). 7) Bilans oraz rachunek zysków i strat za rok 2008, a w przypadku oferentów nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacji określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem z 2008 roku albo z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż dwa lata. W przypadku ofert składanych wspólnie, informacja musi być składana przez każdy podmiot. 8) Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być wspólnie. 9) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych. (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.) W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 10) Oryginał świadectwa jakości oferowanego paliwa wydany nie wcześniej niż 2 tygodnie przed upływem terminu składania ofert. 11) Wykaz posiadanych autocystern, którymi będzie realizował dostawy wraz z kopią dokumentów potwierdzających, że autocysterny wyposażone są w urządzenia zabezpieczające przed przelaniem zbiorników oraz wykaz kierowców autocystern wraz z ich uprawnieniami w zakresie napełniania zbiorników i przewozu materiałów niebezpiecznych wg klasy dla przedmiotu zamówienia. W przypadku podmiotów nie dysponujących własnymi autocysternami należy dołączyć umowę z firmą transportową, obejmującą w okresie trwania zamówienia wraz z wyżej określonymi wykazami. 12) Umowa z dostawcą paliwa, w przypadku podmiotów prowadzących handel paliwem, wskazująca na źródło pochodzenia oferowanego oleju napędowego w okresie objętym zamówieniem. W przypadku, gdy umowa powyższa zawarta została na czas nieokreślony wcześniej niż 12 m-cy przed datą otwarcia ofert, wymagane jest dołączenie oświadczenia dostawcy wskazującego, że umowa nie została rozwiązana i będzie realizowana w trakcie okresu objętego zamówieniem. W przypadku podmiotów wytwarzających olej napędowy oświadczenia, że oferowane paliwo jest ich produktem. 13) Dowód wniesienia wadium. 14) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pks.lomza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach