Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 99-400 Łowicz, ul. Ułańska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8375368 w. 250 , fax. 468 375 991
- Data zamieszczenia: 2019-02-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Ułańska 28
99-400 Łowicz, woj. łódzkie
tel. 046 8375368 w. 250, fax. 468 375 991
REGON: 75007966000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.pol.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy odczynników laboratoryjnych, artykułów medycznych i dzierżawa analizatorów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy kontraktu obejmuje dzierżawę analizatorów, dostawy odczynników laboratoryjnych, artykułów medycznych ui dzierżawę analizatorów, do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 4 zgodnie z zamówieniami cząstkowymi składanymi sukcesywnie przez okres 24 miesięcy. Przedmiot zamówienia składa się z 12 zadań: Zadanie nr 1: zestawy do identyfikacji bakterii Zadanie nr 2: bakteriologia - krążki Zadanie nr 3: barwniki i odczynniki chemiczne Zadanie nr 4: odczynniki do hemostazy z dzierżawą analizatora Zadanie nr 5: odczynniki i elektrody do analizatora Easy Elektro Lyte Zadanie nr 6: probówki z TCA Zadanie nr 7: odczynniki immunochemiczne i dzierżawa analizatora Zadanie nr 8: paski do analizy moczu i dzierżawa czytnika Zadanie nr 9: laboratoryjne materiały medyczne Zadanie nr 10: system zamknięty pobierania krwi Zadanie nr 11: probówki do zagęszczania kału Zadanie nr 12: materiały do identyfikacji drobnoustrojów Bezpośrednio pod każdym zadaniem (załącznik nr 4 do SIWZ), znajdują się wymagane parametry sprzętu medycznego i odczynników oraz parametry techniczne, które będą punktowane przy ocenie ofert. Oferowane odczynniki oraz sprzęt medyczny muszą bezwzględnie spełniać parametry określone dla każdego z nich przez Zamawiającego w SIWZ (patrz parametry wymagane i oceniane zał. Nr 4 do SIWZ). Oferowane wyroby medyczne muszą być wprowadzone do obrotu i używania w placówkach służby zdrowia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku (Dz.U. Nr 107 poz. 679) o wyrobach medycznych oraz posiadać aktualne dokumenty potwierdzające wprowadzenie ich do obrotu i używania terenie RP. Wykonawca zobowiązany jest do ich okazania na każde żądanie zamawiającego ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA MOŻLIWOŚĆ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH - 12 ZADAŃ TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - 24 miesiące od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty zawartej w umowie przeznaczonej na jej realizację, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej 2.. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale VII punkt 2.1.1. w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem) pieczęcią Wykonawcy, imienna pieczątka osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale VII punkt 2.1.1. oraz jej podpisem. 3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Dokumenty potwierdzające spełnienie pozacenowych kryteriów oceny ofert /parametry techniczne, termin dostawy/ 5. Zamawiający zwraca uwagę na możliwość zastosowania na każdym etapie postępowania art. 22d ust. 2 i art. 26 ust. 2f Ustawy- Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa sprzętu medycznego wraz z sukcesywną dostawą odczynników na potrzeby PCM Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-06 - „Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych do badania mięsa na obecność włośni dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kutnie”
Dodano: 2023-11-05 - „Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych do badania mięsa na obecność włośni dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kutnie”
Dodano: 2023-11-05 - Sukcesywna dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do RKZ na potrzeby PCM Sp. z o.o.
Dodano: 2023-08-18 - Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych
Dodano: 2023-07-17 - Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą 2 analizatorów parametrów krytycznych
Dodano: 2023-07-12 - ZP/49/2023 - Dostawa zestawów odczynnikowych z kalibratorami do wykonywania oznaczeń białka w moczu i płynie mózgowo-rdzeniowym oraz odczynników do molekularnego oznaczania MSI dla Instytutu „CZMP”
Dodano: 2023-06-15 - Sprzedaż i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do immunologii tranfuzjologicznej.
Dodano: 2023-05-26 - Dostawa zestawu do multiomicznego immunoprofilowania tysięcy pojedynczych komórek białaczkowych
Dodano: 2023-05-25 - ZP 14/23 Dostawa odczynników do Pracowni Biologii Molekularnej
Dodano: 2023-05-17