Przetargi.pl
Dostawy materiałów opatrunkowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, Aleja Wolności 29
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
    Aleja Wolności 29
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    REGON: 000306377
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.zozmyszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy materiałów opatrunkowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet 1 - Kompresy . Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.Pakiet 2 - Opatrunki . Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.Pakiet 3 - Opatrunki . Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.Pakiet 4 - Opatrunki specjalistyczne . Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.Pakiet 5- Pieluchomajtki. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.Pakiet 6 - Opatrunki. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.Pakiet 7 - Serwety operacyjne, tupfery. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.Pakiet 8 - Kompresy z włókniny. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.Pakiet 9 - Opatrunki. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.Pakiet 10- Opatrunki specjalistyczne. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.Pakiet 11- Opatrunki specjalistyczne. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.Pakiet 12- Wyroby specjalistyczne. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.Pakiet 13- Podkłady higieniczne. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.Pakiet 14 - Opatrunki specjalistyczne. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.Pakiet 15 - Opatrunek hemostatyczny. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.Pakiet 16 -Opatrunki specjalistyczne. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.Pakiet 17 -Opatrunki specjalistyczne. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach