Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach ogłasza przetarg
- Adres: 96-100 Skierniewice, Rybickiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 46 8340821, , fax. 468 340 821
- Data zamieszczenia: 2018-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach
Rybickiego 1
96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
tel. 46 8340821, , fax. 468 340 821
REGON: 000657119 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitale.lodzkie.pl/skierniewice/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy materiałów opatrunkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach . Umowy z wyłonionym Wykonawcą w drodze przeprowadzonego postępowania przetargowego będą zawarte na okres 24 miesięcy od daty obowiązywania umowy . Przedmiot zamówienia podzielony na 2 pakiety , szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załączniku nr 7 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie wstępnego oświadczenia Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia należy przedłożyć wraz z ofertą: aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. , formularz ofertowy zał. nr 1 do SIWZ, Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeśli dotyczy. 2. Wykonawca - bez wezwania Zamawiającego - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu: oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 2 do siwz . Zgodnie z dyspozycją art. 26 ust. 2 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: oryginalne ulotki producenta, katalogi, karty danych technicznych – dla wszystkich pozycji, których dotyczy oferta - w języku polskim, bezpłatne próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w oryginalnych opakowaniach handlowych zgodnie ze wskazaniem opisanym w załączniku nr 7 do siwz, OŚWIADCZENIE O WYROBACH MEDYCZNYCH – Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ. , Dokumenty spełniające wymogi dopuszczenia do obrotu i użytkowania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679) oraz aktami wykonawczymi do ustawy tj.: w zakresie wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania do 17.09.2010r. włącznie oraz w zakresie wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania po 17.09.2010 r.: • Deklarację Zgodności Producenta – dla sprzętu medycznego dla medycznych wszystkich klas; • Certyfikat jednostki notyfikowanej biorącej udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego (Certyfikaty CE) – dla klasy wyrobu I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III; • dla wyrobów medycznych klasy IIa, IIb lub III - oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela wystawionego po przeprowadzeniu odpowiedniej dla danego wyrobu procedury oceny zgodności i potwierdzającego, że wyrób spełnia odnoszące się do niego wymagania zasadnicze, lub wskazujące, które z wymagań zasadniczych nie zostały spełnione, z podaniem przyczyn; • w przypadku wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania do 17.09.2010r. włącznie wniosek o przeniesienie danych do bazy danych gromadzonych przez Prezesa Urzędu na informatycznych nośnikach danych zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 17.09.2010r. (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679); • w przypadku wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu (obowiązek złożenia kopii zgłoszenia do Prezesa Urzędu dotyczy wyłącznie wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli, w przypadkach wskazanych w ustawie) lub, w przypadku dystrybutorów i importerów mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, którzy wprowadzili na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyrób przeznaczony do używania na tym terytorium – powiadomienie o tym wprowadzeniu Prezesa Urzędu (obowiązek złożenia kopii zgłoszenia do prezesa Urzędu dotyczy wyłącznie dystrybutorów i importerów, w przypadkach wskazanych w ustawie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku –opatrunki specjalistyczne
Dodano: 2024-04-15 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku –opatrunki specjalistyczne
Dodano: 2024-01-18 - Dostawa artykułów higieny osobistej dla mieszkańców CRO DPS w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267
Dodano: 2022-09-03 - Dostawa artykułów higieny osobistej dla mieszkańców CRO DPS w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267
Dodano: 2022-08-27 - Dostawa artykułów higieny osobistej dla mieszkańców CRO DPS w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267
Dodano: 2022-08-08 - Dostawa materiałów opatrunkowych.
Dodano: 2021-05-07 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2021-04-19 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2021-04-19 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2021-04-19 - Dostawa specjalistycznych materiałów opatrunkowych
Dodano: 2021-04-12