5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, Wrocławska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 630 80 59, , fax. 126308059
- Data zamieszczenia: 2020-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
Wrocławska 1-3
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 630 80 59, , fax. 126308059
REGON: 35150686800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawy materiałów do zabiegów gastroskopowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawy materiałów do zabiegów gastroskopowych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33162200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 10..1 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wy-pełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) 10..2 Wypełniony Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy 10..3 Wypełniony Załącznik nr 2 – formularz ofertowy 10.1.1 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą na Cześć nr 1 - 4 egzemplarze zaoferowanych produktów w celu dokonania oceny zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ oraz dokonania oceny jakościowej. Wymagana ilość egzemplarzy produktów: (zalecane jest wypełnienie Załącznika nr 6 do SIWZ wykaz próbek). Część nr 1: Ch - 20 – 1 op. (2 szt) – poz. 1 Część nr 2: 1 szt Część nr 3: poz. 1 – 5 szt., poz. 2, 3 – po 3 szt. z każdej pozycji, Część nr 4: poz. 5 – 1 szt., poz. 6 – 1 szt., Część nr 4: poz. 8, 9 – po 1 szt. z każdej pozycji Część nr 6: poz. 1 – 1 szt Egzemplarz produktu zostanie wykorzystany do oceny jakościowej i nie podlega zwrotowi. Egzemplarze produktu, jako elementy oferty nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert. UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 10.1.1 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów 10.1.2 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 10.2 Dokumenty wskazane w pkt 10.1.7-10.1.8 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 10.3 w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „SPRZĘT LAPAROSKOPOWY I SIATKI PRZEPUKLINOWE - siatki ginekologiczne”
Dodano: 2023-06-30 - Dostawa narzędzi chirurgicznych dla potrzeb USDK – 4 zadania
Dodano: 2023-04-20 - Dostawa narzędzi chirurgicznych dla potrzeb USDK – 4 zadania
Dodano: 2023-01-21 - Dostawa oprzyrządowania do diatermii chirurgicznych, dostawa implantów do zabiegów ortopedyczno-urazowych i dostawa jednorazowych narzędzi ultradźwiękowych.
Dodano: 2022-09-12 - zakup i dostawa: oprzyrządowania do laparoskopów dla Bloku Operacyjnego Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
Dodano: 2020-11-17 - Dostawy: staplerów, instrumentów do zakładania szwu kapciuchowego, ładunków do staplerów, trokarów oraz laparoskopowych retrakcyjnych obłożeń rany, sprzętu jedno- i wielorazowego użytku do laparoskopii ginekologicznej, osprzętu do aparatury do operacji laparoskopowych firmy Storz
Dodano: 2020-07-28 - DOSTAWA SPRZĘTU LAPAROSKOPOWEGO I SIATEK PRZEPUKLINOWYCH
Dodano: 2020-04-30 - dostawy materiałów neurochirurgicznych dla potrzeb 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie
Dodano: 2020-04-07 - Dostawa OSPRZĘTU DO LAPAROSKOPII dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie - Blok Operacyjny.
Dodano: 2019-10-18 - Dostawa sprzętu laparoskopowego i siatek przepuklinowych - 4 pakiety
Dodano: 2019-07-03