Przetargi.pl
„ Dostawy materiałów do bieżącego utrzymania dróg i ulic powiatowych – masa na zimno” z podziałem : Część 1: Dostawa masy bitumicznej na zimno (na paletach) wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych obejmująca gminę Brusy i Czersk w ilości 80,00 Mg. Część 2: Dostawa masy bitumicznej na zimno (na paletach) wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych obejmująca gminę Chojnice i Konarzyny w ilości 70,00 Mg.

Powiat Chojnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, 31 Stycznia
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3966501 , fax. 52 3966503
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
    31 Stycznia 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 52 3966501, fax. 52 3966503
    REGON: 092351239
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Dostawy materiałów do bieżącego utrzymania dróg i ulic powiatowych – masa na zimno” z podziałem : Część 1: Dostawa masy bitumicznej na zimno (na paletach) wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych obejmująca gminę Brusy i Czersk w ilości 80,00 Mg. Część 2: Dostawa masy bitumicznej na zimno (na paletach) wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych obejmująca gminę Chojnice i Konarzyny w ilości 70,00 Mg.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia p.n. „DOSTAWY MATERIAŁÓW DO BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG I ULIC POWIATOWYCH – MASA BITUMICZNA NA ZIMNO ” Część I : Dostawa masy bitumicznej na zimno (na paletach) wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych obejmująca gminę Brusy i Czersk w ilości 80,00 Mg. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa masy bitumicznej na zimno, w ilości – 80,00 Mg wraz z transportem do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych – wypełniania ubytków, wybojów, wyrównywania nawierzchni, w ramach bieżącego utrzymania dróg i ulic powiatowych, na terenie powiatu chojnickiego. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 roku. Zamawiający przewiduje jednorazową dostawę w ilości maksymalnej do 22,00 Mg. Miejscem dostawy jest: Brusy ul. Mickiewicza 5. Dostawy winny następować w godzinach od 700 do 1500 w dni pracujące. Termin realizacji dostawy danej partii materiału ustala się na maksymalnie do 3 dni roboczych lub do 5 dni roboczych, w zależności jaki termin zaznaczy wykonawca w ofercie składanej w postępowaniu, (kryterium oceny ofert) liczonych od momentu zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany natychmiast potwierdzić termin dostawy. Za datę otrzymania zamówienia uważa się datę wysłania faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiający ma prawo żądać okazania atestów na dostarczany produkt, a Dostawca ma obowiązek te dokumenty okazać. Odbioru materiału dokonuje przedstawiciel Powiatu Chojnickiego kierujący pracami bieżącego utrzymania dróg na podstawie zapisów w kartach drogowych podpisanych przez przyjmującego dostawę. Wymagania dla masy bitumicznej na zimno: 1. Materiał musi być zgodny z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 ze zm.). 2. Zgodnie z art. 4, art. 5 ust.1, pkt 3 oraz art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 ze zm.) wyrób, którego dotyczy Aprobata Techniczna, może być wprowadzony do obrotu i stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, jeżeli Producent dokonał oceny zgodności, wydał krajową deklarację zgodności z Aprobatą Techniczną i oznakował wyrób znakiem budowlanym, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Należy posiadać : · ważną Aprobatę Techniczną, zgodną z obowiązującymi przepisami oraz firmowej instrukcji w języku polskim, określające szczegółowe warunki jej stosowania, składowania i transportu - posiadać atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający spełnienie wymagań technicznych. Do każdej partii dostawy częściowej należy oprócz dowodu Wz, dołączyć : - certyfikat zgodności lub deklarację zgodności wyrobu, - świadectwo jakości – z nazwą jednostki certyfikującej dokonującej kontroli produkcji, - kartę charakterystyki wyrobu – oddziaływanie na człowieka – instrukcja BHP przy pracy z Mieszanką, - instrukcję dotyczącą składowania i przechowywania mieszanki, Sposób oznakowania: na każdym opakowaniu musi być podana informacja zawierająca co najmniej następujące dane : - nazwę wyrobu, - nazwę i adres producenta, - masę netto, - datę produkcji i okres przydatności do zastosowania. 3. Mieszanka mineralno-asfaltowa musi spełniać wymogi zawarte w Aprobacie Technicznej i powinna być: – wykonana na bazie asfaltu upłynnionego z modyfikatorami z przeznaczeniem na warstwę ścieralną nawierzchni bitumicznej, – produkowana z mieszaniny kruszywa łamanego o uziarnieniu od 0/8 mm, i modyfikowanego upłynnionego asfaltu drogowego, – charakteryzować się dobrą urabialnością, bez konieczności smarowania lepiszczem krawędzi łatanych ubytków, zagęszczana płytą wibracyjną lub ręcznym ubijakiem, – po wypełnieniu zachować pełną szczelność i elastyczność oraz nie ulegać oderwaniu od brzegów nawierzchni w niskich temperaturach osiąganych przez nawierzchnię w okresie zimowym, – o długim okresie składowania w pomieszczeniach zamkniętych lub zadaszonych bez utraty właściwości fizyczno - chemicznych z gwarancją trwałości dla każdej partii minimum 6 miesięcy od daty jej dostawy, – znosząca niskie temperatury (mrozy, odwilż) tj. w okresie wiosenno - jesiennym i zimowym przy temp. powietrza w przedziale min. – 100 C ÷ + 300 C, – pakowana w zgrzewane worki foliowe ok.30 kg mieszanki 4. Skład mieszanki powinien zapewniać właściwości umożliwiające: – szybkie i trwałe naprawy nawierzchni bitumicznych przy jej użyciu (przygotowana do bezpośredniego zastosowania z opakowania); – doskonałą przyczepność do podłoża i wypełnienia ubytków mieszanką mineralno - asfaltową o jednorodnym wyglądzie; – wbudowanie nie wymagające smarowania krawędzi ubytków nawierzchni oraz nadawania regularnego kształtu krawędziom; – oddanie remontowanej nawierzchni do eksploatacji natychmiast po wbudowaniu mieszanki mineralno- asfaltowej; – Mieszanka mineralno - asfaltowa powinna także posiadać Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest również w Załączniku do SIWZ KOSZTORYS OFERTOWY dla CZ.I, Dziale D SIWZ - Istotne postanowienia do umów. Część II : Dostawa masy bitumicznej na zimno (na paletach) wraz z transportem i rozładunkiem do remontów dróg i ulic powiatowych obejmująca gminę Chojnice i Konarzyny w ilości 70,00 Mg. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa masy bitumicznej na zimno, w ilości – 70,00 Mg wraz z transportem do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych – wypełniania ubytków, wybojów, wyrównywania nawierzchni, w ramach bieżącego utrzymania dróg i ulic powiatowych, na terenie powiatu chojnickiego. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 roku. Zamawiający przewiduje jednorazową dostawę w ilości maksymalnej do 22,00 Mg. Miejscem dostawy jest: Chojnice ul. Gdańska 20. Dostawy winny następować w godzinach od 700 do 1500 w dni pracujące. Termin realizacji dostawy danej partii materiału ustala się na maksymalnie do 3 dni roboczych lub do 5 dni roboczych, w zależności jaki termin zaznaczy wykonawca w ofercie składanej w postępowaniu, (kryterium oceny ofert) liczonych od momentu zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany natychmiast potwierdzić termin dostawy. Za datę otrzymania zamówienia uważa się datę wysłania faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiający ma prawo żądać okazania atestów na dostarczany produkt, a Dostawca ma obowiązek te dokumenty okazać. Odbioru materiału dokonuje przedstawiciel Powiatu Chojnickiego kierujący pracami bieżącego utrzymania dróg na podstawie zapisów w kartach drogowych podpisanych przez przyjmującego dostawę. Wymagania dla masy bitumicznej na zimno: 1. Materiał musi być zgodny z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 ze zm.). 2. Zgodnie z art. 4, art. 5 ust.1, pkt 3 oraz art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 ze zm.) wyrób, którego dotyczy Aprobata Techniczna, może być wprowadzony do obrotu i stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, jeżeli Producent dokonał oceny zgodności, wydał krajową deklarację zgodności z Aprobatą Techniczną i oznakował wyrób znakiem budowlanym, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Należy posiadać : · ważną Aprobatę Techniczną, zgodną z obowiązującymi przepisami oraz firmowej instrukcji w języku polskim, określające szczegółowe warunki jej stosowania, składowania i transportu - posiadać atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający spełnienie wymagań technicznych. Do każdej partii dostawy częściowej należy oprócz dowodu Wz, dołączyć : - certyfikat zgodności lub deklarację zgodności wyrobu, - świadectwo jakości – z nazwą jednostki certyfikującej dokonującej kontroli produkcji, - kartę charakterystyki wyrobu – oddziaływanie na człowieka – instrukcja BHP przy pracy z Mieszanką, - instrukcję dotyczącą składowania i przechowywania mieszanki, Sposób oznakowania: na każdym opakowaniu musi być podana informacja zawierająca co najmniej następujące dane : - nazwę wyrobu, - nazwę i adres producenta, - masę netto, - datę produkcji i okres przydatności do zastosowania. 3. Mieszanka mineralno-asfaltowa musi spełniać wymogi zawarte w Aprobacie Technicznej i powinna być: – wykonana na bazie asfaltu upłynnionego z modyfikatorami z przeznaczeniem na warstwę ścieralną nawierzchni bitumicznej, – produkowana z mieszaniny kruszywa łamanego o uziarnieniu od 0/8 mm, i modyfikowanego upłynnionego asfaltu drogowego, – charakteryzować się dobrą urabialnością, bez konieczności smarowania lepiszczem krawędzi łatanych ubytków, zagęszczana płytą wibracyjną lub ręcznym ubijakiem, – po wypełnieniu zachować pełną szczelność i elastyczność oraz nie ulegać oderwaniu od brzegów nawierzchni w niskich temperaturach osiąganych przez nawierzchnię w okresie zimowym, – o długim okresie składowania w pomieszczeniach zamkniętych lub zadaszonych bez utraty właściwości fizyczno - chemicznych z gwarancją trwałości dla każdej partii minimum 6 miesięcy od daty jej dostawy, – znosząca niskie temperatury (mrozy, odwilż) tj. w okresie wiosenno - jesiennym i zimowym przy temp. powietrza w przedziale min. – 100 C ÷ + 300 C, – pakowana w zgrzewane worki foliowe ok.30 kg mieszanki 4. Skład mieszanki powinien zapewniać właściwości umożliwiające: – szybkie i trwałe naprawy nawierzchni bitumicznych przy jej użyciu (przygotowana do bezpośredniego zastosowania z opakowania); – doskonałą przyczepność do podłoża i wypełnienia ubytków mieszanką mineralno - asfaltową o jednorodnym wyglądzie; – wbudowanie nie wymagające smarowania krawędzi ubytków nawierzchni oraz nadawania regularnego kształtu krawędziom; – oddanie remontowanej nawierzchni do eksploatacji natychmiast po wbudowaniu mieszanki mineralno- asfaltowej; – Mieszanka mineralno - asfaltowa powinna także posiadać Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest również w Załączniku do SIWZ KOSZTORYS OFERTOWY dla CZ.II, Dziale D SIWZ - Istotne postanowienia do umów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113600-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: 1)Wypełniony formularz druk „OFERTA” wg załącznika Dział. B do Siwz. 2)Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust.1 Siwz - propozycje treści oświadczeń zostały zamieszczone w Dziale C Siwz - Załączniki: załącznik nr 1. i 2. 3)INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: a)wypełniony KOSZTORYS OFERTOWY osobno dla części, na którą składana jest oferta - załącznik do Siwz KOSZTORYSY OFERTOWE, b)dokumenty, o których mowa w rozdziale IX, ust. 2 i 4 SIWZ ( Zobowiązanie o współpracy zgodnie z treścią załącznika nr 3 w Dziale C Siwz - jeżeli dotyczy), c)pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 5 w Dziale C Siwz - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach