Przetargi.pl
Dostawy leków - II postępowanie

Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 22 53 500 , fax. 42 21 49 299
  • Data zamieszczenia: 2020-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
    ul. Jana Pawła II 68
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 22 53 500, fax. 42 21 49 299
    REGON: 10068249100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pcmnzoz.pl/index.php/zamowienia-publiczne/wszczecie-postepowania
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy leków - II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy leków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe - załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawcy mają złożyć do oferty: 1. Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, które stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu według wzorów dołączonych do SIWZ (załączniki nr 1 do SIWZ i nr 2 do SIWZ). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (załącznik nr 1) oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1, stanowiących załączniki nr 1 i 2 do SIWZ. 4. Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik. 7. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 25 ust. 1 pkt 3 Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 8. W celu potwierdzenia, okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga wykazania co najmniej 3 dostaw na kwotę co najmniej: Pakiet 1 – 46 000,00 zł brutto; Pakiet 2 – 18 000,00 zł brutto; Pakiet 3 – 65 000,00 zł brutto, Pakiet 4 – 10 000,00 zł brutto; Pakiet 5 – 10 500,00 zł brutto; Pakiet 6 – 1 200,00 zł brutto; Pakiet 7 – 6 800,00 zł brutto; Pakiet 8 – 80 700,00 zł brutto, Pakiet 9 – 2 000,00 zł brutto, Pakiet 10 – 12 000,00 zł brutto, Pakiet 11 – 13 700,00 zł brutto, Pakiet 12 – 7 700,00 zł brutto, Pakiet 13 – 800,00 zł brutto, Pakiet 14 – 2 100, 00 zł brutto, Pakiet 15 - 400,00 zł brutto, Pakiet 16 – 15 600,00 zł brutto, Pakiet 17 – 6 200,00 zł brutto, Pakiet 18 – 100,00 zł brutto, Pakiet 19 – 4 700, 00 zł brutto, Pakiet 20 – 29 800,00 zł brutto, Pakiet 21 – 34 600,00 zł brutto każda oraz np. referencji). 9. W celu potwierdzenia, okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (jeżeli dotyczy, jeśli nie - oświadczenie). 10. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (Załącznik nr 3 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach