Przetargi.pl
Dostawy kruszywa łamanego kamiennego 0-31,5 mm z przeznaczeniem do budowy ulicy Ks. Gracjana Nagierskiego w Rytlu

Gmina Czersk ogłasza przetarg

  • Adres: 89650 Czersk, ul. Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 954 860 , fax. 523 954 811
  • Data zamieszczenia: 2018-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czersk
    ul. Kościuszki 27
    89650 Czersk, woj. pomorskie
    tel. 523 954 860, fax. 523 954 811
    REGON: 9235127400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czersk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy kruszywa łamanego kamiennego 0-31,5 mm z przeznaczeniem do budowy ulicy Ks. Gracjana Nagierskiego w Rytlu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: „Dostawy kruszywa łamanego kamiennego 0-31,5 mm z przeznaczeniem do budowy ulicy Ks. Gracjana Nagierskiego w Rytlu” 1. Zakres. 1.1. Dostawa kruszywa naturalnego, łamanego frakcji: 0/31,5 mm, zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy niezwiązaną mieszankę kruszywa o uziarnieniu 0/31,5mm spełniające wymagania jak dla nawierzchni z kruszywa niezwiązanego obciążonej ruchem KR1-2 zgodnie z wymaganiami technicznymi WT-2010. 1.2. W ofercie należy uwzględnić koszt sprzedaży, załadunku, ważenia oraz transportu i rozładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie gminy Czersk i inne koszty konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia, 1.3. Kruszywo powinno być jednorodne, bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny. 1.4. Szacunkowa ilość do 450 ton, 1.5. Transport kruszywa bezpośrednio na drogę gminną wskazaną przez Zamawiającego, tj. Rytel, ul. Ks. Gracjana Nagierskiego. 1.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyznaczenia innego miejsca dostawy i składowania zakupionego materiału (place znajdowałyby się w Rytlu lub Czersku). 1.7. Każdorazowa dostawa nie będzie mniejsza niż 6 ton oraz nie będzie większa niż 30 ton, 1.8. Kruszywo zostanie wykorzystane na potrzeby wykonania podbudowy nawierzchni bitumicznej drogi gminnej. 2. Terminy. 2.1. Wykonawca będzie realizował zamówienie w okresie od podpisania umowy do 20 grudnia 2018 roku, 2.2. Dostawy będą realizowane w oparciu o zapotrzebowanie Zamawiającego określające: 2.2.1. ilość kruszywa (w pojedynczym zapotrzebowaniu nie mniejsza niż 6 ton), 2.2.2. miejsce dostawy i rozładunku na terenie Gminy Czersk, 2.3. Termin każdej dostawy: nie krótszy niż zaoferowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie (od dnia złożenia zamówienia przez pracownika Urzędu Miejskiego - zamówienie telefoniczne bądź e-mailem. Wykonawca określi w złożonej ofercie deklarowany termin dostawy zapotrzebowanej partii kruszywa. Termin ten jednak nie może być dłuższy niż 2 dni robocze. 3. Zamawiający zastrzega, że określone w pkt 1.4 prognozowane ilości kruszywa nie są obligatoryjne i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania. 4. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu udział w czynnościach ważenia kruszywa lub będzie zobligowany do zważenia transportu załadowanego na samochodzie materiału w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Kilińskiego 15, 89-650 Czersk). 5. Dostawca przedstawi Zamawiającemu wyniki badań laboratoryjnych dostarczonego materiału, który zostanie pobrany wyrywkowo na wniosek Zamawiającego, podczas dostawy kruszywa. Badanie zostanie wykonane przez akredytowane laboratorium drogowe wskazane przez Zamawiającego na koszt Dostawcy (1 szt.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę jednostkową brutto, wartość brutto, zobowiązanie dotyczące terminu dostaw, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i OWU bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, 2. oświadczenia wymienione w punktach od 10.1.1 i pkt 10.3.1 SIWZ; 3. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w oryginale w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi zał. nr 7. 5. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.3.2., SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której ten dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której ten dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym w terminie określonym w zdaniu poprzedzającym. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6. Pozostałe dokumenty i oświadczenia wymagane w SIWZ przez Zamawiającego, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa takie same, jak Wykonawca, który ma siedzibę w Polsce.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach