Zakład Karny w Pińczowie ogłasza przetarg
- Adres: 28-400 Pińczów, ul. 3-go Maja 34
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3577372 , fax. 041 3577373
- Data zamieszczenia: 2015-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Pińczowie
ul. 3-go Maja 34 34
28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3577372, fax. 041 3577373
REGON: 00032081600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieziennictwo.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy kiszonek,grochu i fasoli do Zakładu Karnego w Pińczowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część A zamówienia: - Ogórki kiszone 10 000kg - kod CPV: 15330000-0 w beczkach plastikowych o wadze do 150kg,, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, o świeżym wyglądzie, zapachu, bez zanieczyszczeń. - Kapusta kiszona 11 000kg- kod CPV:15331142-4 , w beczkach plastikowych o wadze do 150kg, o świeżym wyglądzie, zapachu, bez zanieczyszczeń. Część B zamówienia: - groch łuskany 1200kg, kod CPV: 03221220-4, Norma: PN-81/R-65032, jednoodmianowy, o świeżym wyglądzie, właściwym kształcie, zapachu, bez zanieczyszczeń. Pakowane w worki do 50kg. - fasola Typu Jaś 2200kg, kod CPV: 03221210-1, Norma: PN-81/R-65031, jednoodmianowy, o świeżym wyglądzie, właściwym kształcie, zapachu, bez zanieczyszczeń. Pakowane w worki do 50kg. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: część A zamówienia: 800,00zł, część B zamówienia: 300,00zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia są : Sukcesywne dostawy w 2016 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, warzyw i owoców.
Dodano: 2015-12-10 - Przedmiotem zamówienia są : Sukcesywne dostawy w 2015 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, warzyw i owoców.
Dodano: 2014-11-27 - Przedmiotem zamówienia są : Sukcesywne dostawy w 2014 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, owoców i warzyw.
Dodano: 2013-12-09 - Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do magazynu DPS Cichy Zakątek w Końskich.
Dodano: 2011-11-28