Przetargi.pl
Dostawy jednorazowych artykułów medycznych dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, sprawa nr 4/Sz/2018

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85128 Bydgoszcz, ul. Wały Jagiellońskie
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5855252, 5855303 , fax. 525 855 300
  • Data zamieszczenia: 2018-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Wały Jagiellońskie 4
    85128 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5855252, 5855303, fax. 525 855 300
    REGON: 9139321800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna więziennictwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy jednorazowych artykułów medycznych dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, sprawa nr 4/Sz/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych artykułów medycznych dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy z podziałem na dwadzieścia części:, w asortymencie i w ilościach szczegółowo wymienionych w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia – stanowiący integralną część niniejszej siwz. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części artykułów z braku zapotrzebowania na dany asortyment lub zmniejszenia zapotrzebowania. Podział na części: 1) Pakiet 1 – Grudziądz - ginekologiczno-położnicze 2) Pakiet 2 – probówki i igły 3) Pakiet 3 – inne artykuły 4) Pakiet 4 - elektrody 5) Pakiet 5 – zestawy i zgłębniki 6) Pakiet 6 - podkłady 7) Pakiet 7 - sondy 8) Pakiet 8 – worki stomijne 9) Pakiet 9 – zestawy 10) Pakiet 10 – pętle endoskopowe 11) Pakiet 11 – zestawy do zabiegów\ 12) Pakiet 12 – folie 13) Pakiet 13 – gumki 14) Pakiet 14 - dreny 15) Pakiet 15 – wiertła 16) Pakiet 16 – elektroda monopolarna 17) Pakiet 17 – Laboratoryjne artykuły jednorazowe 18) Pakiet 18 – Kuwety reakcyjne do BS-200 19) Pakiet 19 – Probówki pomiarowe do koagulometru 20) Pakiet 20 - Jednorazowe artykuły medyczne - dla pacjentów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (który jednocześnie stanowi arkusz do sporządzenia wyceny) odpowiednio dla poszczególnych części postępowania – stanowiące integralną część niniejszej siwz. UWAGA! Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Miejsce dostaw: Dostawy w/w urządzeń będące przedmiotem niniejszego zamówienia należy dostarczyć: - dla Pakiet nr 1 – Grudziądz – ginekologiczno-położnicze do Zakładu Karnego nr 1, ul. Wybickiego 10/22, 86-300 Grudziądz - dla Pakietów nr 2-20 - do Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz. 2. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3. Dostarczany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, dostarczony w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, odbiór potwierdzony pisemnie przez przedstawiciela Jednostki Organizacyjnej Służby Więziennej - zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy i zgodnie ze wskazaniem podanym w pkt. 1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na swój koszt. 4. Realizacja zamówienia w godzinach 8:00 do 12:00. 5. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ilości i terminach określonych przez Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym, faxowym lub e-mailowym zgłoszeniu z dwudniowym wyprzedzeniem. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7. Za wykonanie dostawy przedmiotu zamówienia ustala się 30 dniowy termin płatności, na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę za dostawę. Termin płatności liczy się od daty doręczenia w/w faktury do Zamawiającego. Sposób płatności – przelew na konto Wykonawcy. 8. Termin ważności dostarczanych produktów określonych w załączniku nr 6 do siwz, nie może być krótszy niż 12 m-cy, licząc od daty dostawy towaru zamawiającemu. II. Integralną częścią opisu zamówienia są postanowienia umowy zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia /nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do siwz) 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 2 ppk 1: - zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. (numeracja dotyczy zapisów zawartych w siwz) 3) wypełniona tabela opisu przedmiotu zamówienia – oferta zadeklarowanych cen dotycząca przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do siwz - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – jednocześnie stanowi arkusz do sporządzenia wyceny).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach