Przetargi.pl
Dostawy filtrów do klimatyzacji i wentylacji szpitalnych - znak sprawy E/1/PN/18

Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Rydygiera
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6413400 , fax. 56 4621334
  • Data zamieszczenia: 2018-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego
    ul. Rydygiera 15/17
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6413400, fax. 56 4621334
    REGON: 87029873800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy filtrów do klimatyzacji i wentylacji szpitalnych - znak sprawy E/1/PN/18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy do magazynu gospodarczego Zamawiającego filtrów do klimatyzacji i wentylacji szpitalnych. Filtry kasetowe/działowe klasy G 4 wykonane zgodnie z normą ISO 16890:2018 lub równoważną o wymiarach: wysokość, szerokość, głębokość określonymi w Formularzu cenowym szt. 878 Filtry kasetowe klasy G 4 wykonane zgodnie z normą ISO 16890:2018 lub równoważną z kołnierzem, ramka metalowa o wymiarach: wysokość, szerokość, głębokość określonymi w Formularzu cenowym szt. 32 Filtry kieszeniowe klasy F 5 wykonane zgodnie z normą ISO 16890:2018 lub równoważną rama o grubości 25 mm, wykonana z tworzywa lub ze stali i ocynkowana o wymiarach: wysokość, szerokość, głębokość określonymi w Formularzu cenowym szt. 1311 Filtry kieszeniowe klasy F 7 wykonane zgodnie z normą ISO 16890:2018 lub równoważną, o wymiarach: wysokość, szerokość, głębokość określonymi w Formularzu cenowym szt. 46 Filtry kieszeniowe klasy F 9 wykonane zgodnie z normą ISO 16890:2018 lub równoważną o wymiarach: wysokość, szerokość, głębokość określonymi w Formularzu cenowym szt. 542 Filtry kasetowe MULTIPLAN F9 wykonane zgodnie z normą ISO 16890:2018 lub równoważną klasy z kołnierzem, ramka z tworzywa sztucznego o wymiarach: wysokość, szerokość, głębokość określonymi w Formularzu cenowym szt. 24 Filtry absolutne klasy H 13 wykonane zgodnie z normą PN-EN 1822:2009 lub równoważną , rama może być wykonana z materiału MDF o wymiarach: wysokość, szerokość, głębokość określonymi w Formularzu cenowym szt. 786 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca winien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia nowy, nieużywany, nieregenerowany i w kategorii pierwszej. 2) Dostarczany przedmiot zamówienia winien pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej gwarantujące bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 3) Zaoferowane i dostarczone filtry powinny posiadać ramkę gwarantującą bezpieczną wymianę filtra, a filtry absolutne powinny posiadać dodatkowo separatory aluminiowe i uszczelki gwarantujące szczelność przylegania w kanale lub skrzynce nawiewnej. 4) Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i do używania w Polsce i musi spełniać wymogi określone w normie: PN- EN 1822: 2009 lub równoważnej – dotyczy filtrów absolutnych, ISO 16890:2018 lub równoważnej – dotyczy filtrów kieszeniowych oraz filtrów kasetowych i kasetowych/działowych. 5) Zastosowana w zaoferowanych filtrach powietrza tkanina filtracyjna musi posiadać pozytywną opinię (atest higieniczny) np. PZH. 6) Zaoferowane i dostarczone wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości jakościowych oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 7) Zaoferowane filtry do klimatyzacji i wentylacji szpitalnych muszą spełniać wszystkie warunki bezpieczeństwa wymagane dla tego typu wyrobów wykorzystywanych w zakładach opieki zdrowotnej. 4. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 42514310-8 filtry powietrza. 5. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia, normy – należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że rozwiązanie równoważne spełnia minimalne parametry określone przez Zamawiającego. (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez porównanie oferowanego rozwiązania równoważnego z opisanym przez Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu rozwiązania równoważnego uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji stanowiącej Załączniki do SIWZ. 7. Miejsce realizacji zamówienia: magazyn gospodarczy Zamawiającego ul. Rydygiera 15/17 w Grudziądzu. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, którego termin gwarancji wynosi co najmniej 12 miesięcy od dnia przyjęcia dostawy. 9. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają „Ogólne Warunki Umowy”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42514310-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) formularz ofertowy – stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ - należy złożyć w formie oryginału. 2) formularz cenowy – stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ - należy złożyć w formie oryginału. 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Dokument należy złożyć w formie oryginału. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu, o którym mowa, informacje o podwykonawcach. 4) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika – w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej (pkt 3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p., każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www.przetargi.bieganski.org, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p., oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. W przypadku, gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokument powinien złożyć każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach