Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
- Data zamieszczenia: 2016-05-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: Maszyny do pisania
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy drobnego wyposażenia kwaterunkowo - biurowego oraz artykułów cateringowych jednorazowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego wyposażenia kwaterunkowo - biurowego w tym również artykułów cateringowych jednorazowych, zgodnie z bieżącymi potrzebami dla KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego, według asortymentu, ilości i wymagań jakościowych wskazanych w załączniku nr 2.1. - 2.5. do SIWZ, tj. Formularzu asortymentowo - cenowym. 2. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określony w załączniku nr 6 do SIWZ- wzorze umowy, ilości i rodzaj asortymentu wskazano w załączniku nr 2.1.- 2.5. do SIWZ- Formularzu asortymentowo - cenowym. 3. Ilości asortymentu przedstawione w załącznikach nr 2.1.-2.5. do SIWZ są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Ostateczna ilość poszczególnych dostaw będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. 4. Asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2.1. - 2.5. do SIWZ Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie Dane techniczne (minimalne, wymagane parametry). 5. Zamawiany asortyment winien posiadać odpowiednią wytrzymałość gwarantującą bezawaryjną eksploatację. 6. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 7. Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur. 8. Asortyment musi być fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie oraz pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczone towary muszą spełniać wszystkie warunki techniczne określone przez Zamawiającego w SIWZ i winny być dopuszczone do użytkowania w pomieszczeniach biurowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W trakcie umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia certyfikatów, świadectw dopuszczenia na oferowany towar. 9. Oferowane asortyment powinno odpowiadać Polskim Normom, posiadać wszelkie atesty, certyfikaty i dopuszczenia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w załączniku nr 2.1. -2.5. do SIWZ Formularzu asortymentowo - cenowym. 10. Parametry wskazane w załączniku nr 2.1-2.5. do SIWZ Formularzu asortymentowo-cenowym, w kolumnie Dane techniczne (minimalne, wymagane parametry) stanowią parametry wymagane bezwzględnie. Zamawiający wymaga podpisanego przez osobę do tego uprawnioną Formularza asortymentowo-cenowego - załącznik nr 2.1. - 2.5. do SIWZ. 11. Okres gwarancji dla dostarczonych towarów nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty dostarczenia. Podanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące będzie skutkowało odrzuceniem oferty za niezgodność z SIWZ. 12. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazany w formularzu asortymentowo- cenowym (załącznik nr 2.1.-2.5.), a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanego asortymentu, to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny do określonego w SIWZ. 13. Koszty transportu, montażu i ustawienia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy oraz wszelkie inne koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia zostaną wkalkulowane w wartość asortymentu wyszczególnionego w formularzu asortymentowo - cenowym (załącznik nr 2.1-2.5.). 14. Przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę w standardowym opakowaniu, bezzwrotnym, odpowiadającym właściwościom przedmiotu zamówienia. 15. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia występuje w różnej kolorystyce Zamawiający określi kolor asortymentu bezpośrednio w składanym zamówieniu i będzie on wiążący dla Wykonawcy przy jego realizacji. Kolor nie ma wpływu na cenę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301970006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu specjalistycznego w postaci chromatografu gazowego
Dodano: 2016-07-21 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/38/2016
Dodano: 2016-05-09 - Dostawy drobnego wyposażenia kwaterunkowo - biurowego, artykułów cateringowych jednorazowych oraz pojemników na odpady biologiczne i chemiczne
Dodano: 2016-04-14 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP 24 2016
Dodano: 2016-03-25 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2016-03-04 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/17/2016
Dodano: 2016-02-23 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2015-03-11 - Dostawa wyposażenia kwaterunkowo -biurowego.
Dodano: 2014-04-08 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2014-02-03 - Przetarg nieograniczony na dostawę wyposażenia kwaterunkowo-biurowego
Dodano: 2012-07-09