Przetargi.pl
Dostawy detaliczne paliw płynnych realizowane na zasadzie doraźnych bezgotówkowych tankowań do pojazdów i maszyn Nadleśnictwa Miękinia

Nadleśnictwo Miękinia ogłasza przetarg

  • Adres: 55-330 Miękinia, ul. Sportowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3140063(64) , fax. 713 178 184
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Miękinia
    ul. Sportowa 2
    55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3140063(64), fax. 713 178 184
    REGON: 93102401400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://miekinia.wroclaw.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy detaliczne paliw płynnych realizowane na zasadzie doraźnych bezgotówkowych tankowań do pojazdów i maszyn Nadleśnictwa Miękinia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są detaliczne dostawy paliw płynnych, realizowane od dnia podpisania umowy do 30.09.2023 roku, na zasadzie sukcesywnych, bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy do zbiorników pojazdów i maszyn będących własnością PGL LP Nadleśnictwa Miękinia. Termin obowiązywania umowy może ulec skróceniu w przypadku realizacji i wykonania w całości wartości przedmiotu umowy, bez prawa ze strony Wykonawcy domagania się zapłaty jakichkolwiek kar przez Zamawiającego. Szacunkowe ilości i asortyment paliw będących przedmiotem dostawy są następujące: 1.olej napędowy - 30 0000 litrów 2.benzyna bezołowiowa - 1 000 litrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09130000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, której obowiązek posiadania wynika z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oprócz oświadczeń, o których mowa w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia kompletna oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz Oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz cenowy wg załącznika nr 2 do SIWZ 3) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci zgodnie z rozdziałem 9 pkt 4 SIWZ, jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia (rozdziale 9 pkt 1 ppkt 1) i 2) SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach