Przetargi.pl
Dostawy detaliczne paliw płynnych realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań do pojazdów i urządzeń DORD

Dolnośląski Ośrodek Ruchu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-512 Wrocław, ul. Łagiewnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 774 67 70, , fax. 71 774 67 99
  • Data zamieszczenia: 2020-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Ośrodek Ruchu Drogowego
    ul. Łagiewnicka 12
    50-512 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 774 67 70, , fax. 71 774 67 99
    REGON: 93119136700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy detaliczne paliw płynnych realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań do pojazdów i urządzeń DORD
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: detaliczne dostawy paliw płynnych, realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy do pojazdów, maszyn i urządzeń będących własnością DORD. 2. Szacunkowe ilości i asortyment paliw będących przedmiotem dostaw: benzyna bezołowiowa Pb95: 36830 l, olej napędowy (ON): 39000 l, gaz skroplony (LPG): 60000 l. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdemu Wykonawcy przysługuje możliwość złożenia oferty na wybraną przez siebie część lub części: część 1: DORD, ul. Łagiewnicka 12, 50-512 Wrocław – Pb95: 3800 l, ON: 15000 l, LPG: 18000 l; część 2: DORD OT w Oławie, ul. Różana 8, 55-200 Oława – Pb95: 200 l, LPG: 2500 l; część 3: DORD OT w Oleśnicy, ul. Wrocławska 30b, 56-400 Oleśnica – Pb95: 200 l, LPG: 2500 l; część 4: DORD OR Jelenia Góra, ul. Rataja 9, 58-560 Jelenia Góra – Pb95: 1500 l, ON: 11500 l, LPG: 14000 l; część 5: DORD OT w Bolesławcu, ul. Lubańska 71a, 59-700 Bolesławiec – Pb95: 650 l, LPG: 8000 l; część 6: DORD OT w Głogowie, ul. Folwarczna 52b, 67-200 Głogów – Pb95: 650 l, LPG: 6000 l; część 7: DORD OT w Kamiennej Górze, ul. Jeleniogórska 7, 58-400 Kamienna Góra – Pb95: 180 l, LPG: 2000 l; część 8: DORD OT w Miliczu, ul. Powstańców Wielkopolskich 5, 56-300 Milicz – Pb95: 650 l, LPG: 7000 l; część 9: DORD OR w Legnicy, ul. Bydgoska 30c, 59-220 Legnica – Pb95: 5000 l, ON: 5000 l; część 10: DORD OT w Lubinie, ul. Szpakowa 1, 69-300 Lubin – Pb95: 2500 l; część 11: DORD w Lubaniu, ul. Dolna 8, 59-800 Lubań – Pb95: 1500 l; część 12: DORD OR w Wałbrzychu, ul. P. Wysockiego 28, 58-304 Wałbrzych – Pb95: 8500 l, ON: 7500 l; część 13: DORD OT w Świdnicy, ul. Głowackiego 1, 58-100 Świdnica – Pb95: 5000 l; część 14: DORD OT w Kłodzku, ul. Warty 19, 57-300 Kłodzko – Pb95: 6500 l; 4. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia: 4.1. Jakość oferowanych paliw powinna odpowiadać wymaganiom jakościowym: dla paliw ciekłych, oleju napędowego określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm.); dla gazu skroplonego (LPG) określonych w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 14 kwietnia 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 540). 4.2. Dostarczane paliwo ciekłe w całym okresie trwania umowy musi odpowiadać aktualnie obowiązującym normom. 4.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia badań jakościowych paliwa, określonych w: Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm.); Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 17 stycznia 2017 r. w sprawie metod badania jakości gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. z 2017 r. poz. 159). 4.4. Wielkości określone w pkt 2. stanowią maksymalny limit potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy o maksymalnie 40 % w stosunku do wielkości określonej w pkt. 2 (a w przypadku wprowadzenia przepisami prawa zakazu przeprowadzania egzaminów na prawo jazdy przez okres minimum 2 miesięcy, o maksymalnie 50 % w stosunku do wielkości określonej § 1 ust. 2 umowy), z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego. Niezakupienie przez Zamawiającego ilości docelowych paliw określonych w pkt. 3 dla każdej z części postępowania, nie stanowi okoliczności traktowanej jako niewywiązanie się przez Zamawiającego ze zobowiązań umownych i nie może stanowić podstawy roszczeń odszkodowawczych Wykonawcy z tytułu niezrealizowania przedmiotu zamówienia. 4.5. Tankowania odbywać się będą na stacji/stacjach paliw Wykonawcy na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań do pojazdów, maszyn i kanistrów Zamawiającego. Wymagane godziny otwarcia stacji (minimum) od 6:00 do 19:00, w dniach poniedziałek-sobota. 4.6. Stacja paliw Wykonawcy – wskazana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, musi znajdować się w odległości (odległość liczona jako dojazd pojazdem osobowym, drogą publiczną od wskazanej siedziby Zamawiającego do stacji Wykonawcy): dla części postępowania nr: 1-3 i 5-14: nie większej niż 5 km, dla części postępowania nr 4: nie większej niż 7 km. 4.7. Stacja Wykonawcy musi spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 14 sierpnia 2014 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. 2014 r. poz. 1853 ze zmianami). 4.8. W przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę informacji o braku możliwości tankowania paliw na wskazanej w ofercie stacji Wykonawcy (np. w wyniku awarii urządzeń) Zamawiającemu przysługuje prawo tankowania paliwa na innej stacji Wykonawcy, z uwzględnieniem przysługującego mu rabatu, jeżeli wskazana stacja paliw, znajduje się od siedziby Zamawiającego wskazanej dla: dla części postępowania nr: 1-3 i 5-14: nie większej niż 7 km, dla części postępowania nr 4: nie większej niż 10 km. 4.9. Zakup paliw odbywać się będzie bezgotówkowo w systemie kart paliwowych wydanych Zamawiającemu przez Wykonawcę. Zakup paliw odbywać się będzie poprzez tankowanie do zbiorników pojazdów, maszyn oraz kanistrów na stacji paliw Wykonawcy. Jako potwierdzenie dokonanej transakcji pracownik Zamawiającego otrzyma od Wykonawcy Dowód wydania, który będzie zawierał, m.in.: dla pojazdów: nr rejestracyjny, data tankowania, ilość i rodzaj paliwa, cenę jednostkową brutto zakupionego paliwa przed i po rabacie; dla urządzeń: imię nazwisko pracownika Zamawiającego, data tankowania, ilość i rodzaj paliwa, cenę jednostkową brutto zakupionego paliwa przed i po rabacie. 4.10. Zakup paliwa będzie dokonywany po cenie obowiązującej na stacji paliw Wykonawcy (wskazanej przez Wykonawcę w ofercie) w chwili zakupu z uwzględnieniem przysługującemu Zamawiającemu rabatu wskazanego w ofercie. 4.11. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupionego paliwa do każdego z pojazdów lub urządzenia Zamawiającego w systemie elektronicznym za pomocą karty paliwowej, posiadającej kod przypisany do pojazdu lub urządzenia: dla pojazdów: nr rejestracyjny, data tankowania, ilość i rodzaj paliwa; dla urządzeń: nazwa urządzenia lub numer identyfikacyjny, data tankowania, ilość i rodzaj paliwa. 4.12. Karty paliwowe zostaną wydane Zamawiającemu bezpłatnie. Wymiana kart np. w wyniku jej uszkodzenia, zagubienia, spowodowana zmianą dowodu rejestracyjnego pojazdu, również zostanie dokonana bezpłatnie. Wykaz pojazdów i urządzeń Zamawiającego (marka i numer rejestracyjny) uprawnionych do tankowania, zostaną przekazane Wykonawcy w formie pisemnej po podpisaniu umowy. 4.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo nabycia, zbycia lub zmiany ilości pojazdów, maszyn czy urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 833, ze zm.), Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie pełnomocnictwa udzielanego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego lub gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia; 2. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach