Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg
- Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
- Data zamieszczenia: 2014-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
ul. Nowowiejska 20 20
11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
REGON: 28060211800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWY CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH, AKCESORIÓW, OPON I CZYŚCIWA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Ogólne uwagi dotyczące dostawy: 1. dostarczone przez Wykonawcę materiały będą w gatunku I -nowe, zapakowane w oryginalne opakowanie producenta -jeżeli występuje, 2. dostarczony towar w danej pozycji powinien być tego samego producenta, odpowiadać wszelkim normom jakościowym i posiadać wymagane parametry techniczne 3. przedmioty zawarte w ofercie powinny mieć co najmniej 12- miesięczną gwarancję producenta 4. przy dostawie materiałów, Wykonawca nie może zaoferować produktu równoważnego, który nie został uprzednio zaakceptowany przez Zamawiającego. 5. opony, akumulatory i dętki muszą posiadać certyfikat jakości ISO 9001 6. Wykonawca dostarczy zamówiony asortyment własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko, do siedziby Zamawiającego. 7. towar będzie dostarczony zgodnie z zamówieniem, do magazynu Zamawiającego- dostawy zostaną podzielone na części, ze wskazaniem miejsca dostarczenia towaru do magazynu w Giżycku. 8. realizacja dostawy nastąpi po wcześniejszym zamówieniu towaru drogą faksową bądź mailową, przez przedstawiciela JW. 4352. 9. dostawa nastąpi w ciągu 10 dni roboczych od złożenia zamówienia. 10. dostawę należy realizować całościowo w danym zadaniu. 11. w przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych, Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet i paczek. Zamawiający sprawdzi dostarczony towar i odeśle podpisaną czytelnym podpisem WZ do Wykonawcy. 12. Wykonawca wystawi fakturę VAT dopiero po otrzymaniu podpisanej czytelnie WZ od Zamawiającego i z datą podpisania WZ. 13. O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego telefonicznie a następnie niezwłocznie potwierdzić tę informację faksem lub drogą mailową na min. 48 godz. przed planowaną dostawą towaru. 14. Miejsce dostaw: Magazyn czołgowo-samochodowy JW. 4352 w Giżycku 11-500 Giżycko ul. Wojska Polskiego 21, p. Mirosław BOLEK, tel. 0 727 013 504. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. W przypadku wystąpienia w załączniku nr 1 do SIWZ -opis przedmiotu zamówienia -nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów, wyrobów, materiałów lub artykułów, należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; zastosowane przez wykonawcę wyroby, materiały i artykuły, winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli równoważne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343511003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa nowych opon do pojazdów znajdujących się w dyspozycji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.
Dodano: 2016-02-08 - Sukcesywne dostawy ogumienia do pojazdów samochodowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
Dodano: 2015-11-05 - Sukcesywne dostawy ogumienia do pojazdów samochodowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
Dodano: 2014-12-19 - DOSTAWY CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH, AKCESORIÓW, AKUMULATORÓW ORAZ FILTRÓW I CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO MASZYN INŻYNIERYJNYCH.
Dodano: 2014-10-29 - Dostawa nowych opon i serwis ogumienia w pojazdach znajdujących się w dyspozycji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.
Dodano: 2014-02-17 - Sukcesywne dostawy ogumienia do pojazdów samochodowych i motocykli na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
Dodano: 2013-10-17 - ZP53/2013 Zakup i sukcesywne dostawy opon samochodowych
Dodano: 2013-09-26 - Dostawa ogumienia do pojazdów samochodowych
Dodano: 2013-09-24 - Sukcesywne dostawy ogumienia letniego do pojazdów samochodowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
Dodano: 2012-04-23 - Dostawa kompletu opon zimowych wraz z obręczami stalowymi
Dodano: 2012-01-26