Przetargi.pl
Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Podzamku

Dom Pomocy Społecznej w Podzamku ogłasza przetarg

  • Adres: 57300 Kłodzko, Podzamek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 8672809 , fax. 0-74 8672809
  • Data zamieszczenia: 2017-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Podzamku
    Podzamek 28
    57300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 8672809, fax. 0-74 8672809
    REGON: 89054097400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Podzamku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Podzamku: 1. Dostawy artykułów spożywczych wg grup CPV 031, 032, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 158. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 4 – 9 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza artykuły zamienne ale o takiej samej gramaturze, charakterystyce, walorach smakowych i zapachowych, jakości i wydajności (nie mniejszej) jak artykuły podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3. Artykuły, o których mowa w punkcie III ust. 2, należy uzgodnić z Zamawiającym przed złożeniem oferty, celem potwierdzenia odpowiedniej jakości asortymentu. 4. Podana ilość asortymentu w szczegółowym opisie zamówienia może się zmienić w zależności od potrzeb Zamawiającego, w tym wypadku ceną zwiększonego asortymentu będzie cena jednostkowa podana w załączniku do oferty. 5. Harmonogram dostaw według poszczególnych części: a) część I – minimum jeden raz tygodniu (od poniedziałku do piątku), do godziny 10:00 danego dnia b) część II – sześć razy w tygodniu od poniedziałku do soboty, do godziny 7:00 każdego dnia, dostawa niedzielna będzie dostarczana razem z dostawą sobotnią, c) część III – trzy razy w tygodniu, t. j. poniedziałek, środa i piątek do godziny 10:00, d) część IV – minimum jeden raz na dwa tygodnie (od poniedziałku do piątku), do godziny 10:00 danego dnia, e) część V – dwa razy w tygodniu, t. j. wtorek i czwartek, do godziny 10:00, f) część VI – minimum jeden raz w tygodniu (od poniedziałku do piątku), do godziny 10:00 danego dnia. 6. W załączniku nr 4 w pozycji nr 44 i 48 Zamawiający wymaga asortyment z terminem ważności do 45 dni. 7. W załączniku nr 6 w pozycjach od nr 13 do 20 i od 22 do 38 Zamawiający określił minimalną procentową zawartość niektórych składników asortymentu. 8. W załączniku nr 8 w pozycjach nr 15 i 25 Zamawiający określił okres dostaw ziemniaków i ziemniaków młodych 9. W załączniku nr 9 w pozycji nr 15 Zamawiający wymaga masło roślinne z minimalną zawartością tłuszczów roślinnych nie mniejszą niż 70%. 10. W załączniku nr 9 w pozycji nr 19 Zamawiający wymaga 17 582 szt. jaj w opakowaniach po 10 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach