Przetargi.pl
Dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem spektrometru FTIR dla potrzeb Instytutu Chemii Ogólnej i Ekologicznej Politechniki Łódzkiej

Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 631 38 68 , fax. 42 631 28 79
  • Data zamieszczenia: 2020-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny
    ul. Żeromskiego 116
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 631 38 68, fax. 42 631 28 79
    REGON: 15830000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem spektrometru FTIR dla potrzeb Instytutu Chemii Ogólnej i Ekologicznej Politechniki Łódzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie spektrometru FTIR dla potrzeb Instytutu Chemii Ogólnej i Ekologicznej Politechniki Łódzkiej. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)zakup i dostawa spektrometru FTIR. Szczegółowy opis parametrów systemu zawiera „Specyfikacja techniczna” stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ 2)załadunek, transport i rozładunek aparatury we wskazanym, przez Zamawiającego, miejscu w jego siedzibie tj. Instytucie Chemii Ogólnej i Ekologicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej przy ulicy Żeromskiego 116 w Łodzi, 3) instalacja, uruchomienie i przetestowanie aparatury, 4)przeprowadzenie bezpłatnego szkolenia w zakresie obsługi aparatury dla jego użytkowników w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowe warunki dotyczące szkolenia opisane są w „specyfikacji technicznej” załącznik nr 2 do SIWZ i stanowią kryterium oceny ofert. 5)świadczenie usług serwisowych i pomoc techniczną przez cały okres gwarancji. Okres gwarancji określony jest w „Specyfikacji technicznej” załącznik nr 2 do SIWZ i stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji gwarancji określone są w § 4 „Projektu umowy” załącznik nr 6 do SIWZ. 3.Aparatura musi być fabrycznie nowa, kompletna, wolna od wszelkich wad fizycznych i prawnych oraz uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. Nie może być przedmiotem ekspozycji, prototypem. Nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 4.Aparatura musi spełniać wszystkie normy stawiane takiej aparaturze przez obowiązujące prawo oraz odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i posiadać odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terenie UE. 5.Aparatura powinna być wyposażona we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do instalacji, uruchomienia bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego i sprawnie działać oraz osiągać zadeklarowane parametry
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38433000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: -Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ pod rygorem nieważności w formie pisemnej; - Specyfikacja techniczna – załącznik nr 2 do SIWZ pod rygorem nieważności w formie pisemnej; - „Oświadczenie o nie podleganiu przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu” - załącznik nr 3 do SIWZ w oryginale; - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem - jeśli dotyczy - Pełnomocnictwo dla Lidera Konsorcjum do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Zobowiązanie innego podmiotu – jeśli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach