Przetargi.pl
Dostawę wraz z dostarczeniem odczynników oraz innych materiałów laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, Ul. Krakowska 31
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6153201, 6153233, 50979196 , fax. 014 6153202
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy"
    Ul. Krakowska 31 31
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 014 6153201, 6153233, 50979196, fax. 014 6153202
    REGON: 00090434900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bochnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę wraz z dostarczeniem odczynników oraz innych materiałów laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem odczynników oraz innych materiałów laboratoryjnych dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 specyfikacji według pakietów: Pakiet nr 1 - Odczynniki do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego Pakiet nr 2 - Odczynniki z zakresu chemii klinicznej wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego Pakiet nr 3 - Krążki antybiotykowe i diagnostyczne Pakiet nr 4 - Płytki gotowe, testy lateksowe, odczynniki. Pakiet nr 5 - Płytki gotowe chromogenie Pakiet nr 6 - Testy paskowe metodą automatyczną do aparatu Mini Api Pakiet nr 7 - Szczepy wzorcowe z kolekcji amerykańskiej ATCC Pakiet nr 8 - System paskowy do ilościowego określania MIC na paskach plastikowych Pakiet nr 9 - Paski do oznaczenia ilościowego MIC w przypadku mechanizmów oporności Pakiet 10 - Odczynniki serologiczne Pakiet 11 - Płytki gotowe, testy lateksowe, immunochromatograficzne Pakiet 12 - Odczynniki laboratoryjne Pakiet 13 - Testy Pakiet 14 - Odczynniki do HBsAg - Hepanostika Pakiet 15 - Odczynniki do aparatu CHROM 3003 Pakiet 16 - Odczynniki do gazometrii - aparat AVL COMPACT 2 Pakiet 17 - Odczynniki i materiały zużywalne do analizatora parametrów krytycznych ABL 835 FLEX Pakiet 18 - Odczynniki i materiały zużywalne do analizatora parametrów krytycznych NPT 7 Pakiet 19 - Odczynniki do aparatu Sysmex KX-21N Pakiet 20 - Odczynniki do aparatu Labu-Reader Pakiet 21 - Laboratoryjny sprzęt medyczny Pakiet 22 - Papier do aparatów laboratoryjnych Pakiet 23 - Kapilary dla noworodków do analizatora parametrów krytycznych ABL835 Flex Pakiet 24 - Kapilary do analizatora parametrów krytycznych Pakiet 25 - Laboratoryjny sprzęt medyczny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy Prawa zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu oraz potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli ww. dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymaganiom określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie złożenie oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U.z 2007, nr 223, poz.1655 z późn. zm.) i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty zgodnie z par. 2 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia. 6. Na potwierdzenie, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty: a) Dokumentów dopuszczających oferowany przedmiot zamówienia do obrotu, wynikający z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz. 896), jeżeli taki dokument jest wymagany- każdy dokument musi zostać opisany, którego pakietu i pozycji dotyczy, b) Deklaracje zgodności CE lub certyfikaty jakości, c) Szczegółowe, istotne wymagania (parametry, certyfikaty itp.) dla poszczególnych pakietów zostały określone w załączniku nr 2 do specyfikacji - dotyczy Pakietów: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 25.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bochnia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach