Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 00665 Warszawa, ul. Nowowiejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8252031 w. 355, 356 , fax. 022 8252031 w. 355
- Data zamieszczenia: 2017-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej
ul. Nowowiejska 27
00665 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8252031 w. 355, 356, fax. 022 8252031 w. 355
REGON: 29807000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowowiejski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę testów na obecność środków psychoaktywnych w moczu i ślinie dla Szpitala Nowowiejskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa testów na obecność środków psychoaktywnych w moczu i ślinie dla Szpitala Nowowiejskiego z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 27. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety (części) z podziałem na: Pakiet 1: Dostawa testów na obecność środków psychoaktywnych w moczu i ślinie dla Szpitala Nowowiejskiego. Pakiet 2: Dostawa testów na obecność środków psychoaktywnych w moczu dla Szpitala Nowowiejskiego. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym oferta musi dotyczyć wszystkich pozycji wyszczególnionych w wybranym pakiecie. 4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia, zawierającym minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2A – 2B do SIWZ) oraz w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Oferowane i dostarczone Testy muszą spełniać minimalne wymagania nie gorsze niż określone w formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2A – 2B do SIWZ. 6. Na Testy będące przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na okres minimum 12 miesięcy. 7. Dostawy Testów będą odbywały się sukcesywnie w godz. 9:00 – 14:00, zgodnie z zamówieniem Zamawiającego złożonym za pośrednictwem faksu lub e-mailem. 8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamawiany asortyment do miejsca realizacji dostawy, w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, który nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych. od dnia otrzymania zamówienia. Przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt ustawowo uznanych za wolne od pracy. 9. Dostawy Testów będą realizowane na własny koszt i ryzyko Wykonawcy (niezależnie od wielkości dostawy). 10. W przypadku konieczności zakupu niektórych Testów w większej ilości niż ilość wymieniona w formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia, możliwe jest to z równoczesnym zmniejszeniem ilościowym dostawy pozostałego asortymentu. 11. Zamawiający będzie zamawiał Testy zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego asortymentu wskazanego w ofercie Wykonawcy. 13. Zamawiający w obrębie jednej pozycji wymaga zaproponowania jednego rodzaju testu. 14. Test pojedynczy płytkowy ma być zabudowany. 15. Test 6 parametrowy (ślina) ma być w pełni zintegrowany. 16. Zamawiający wymaga aby test na ślinę był jednoczęściowy. 17. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia, podpisania i zamieszczenia w ofercie formularza cenowego - opisu przedmiotu zamówienia dla wybranego lub wybranych pakietów zgodnych w treści z załącznikiem nr 2A – 2B do SIWZ. W/w formularz będzie stanowił załącznik nr 2 do umowy zawartej z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 18. Testy muszą być: a) fabrycznie nowe z terminem ważności wyraźnie oznaczonym, nie krótszym niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, b) wolne od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych, c) oznakowane i posiadać: czytelną datę ważności, numer serii, datę produkcji (na każdym opakowaniu). 19. Wykonawca winien posiadać w odniesieniu do Testów wyszczególnionych w załączniku nr 2A - 2B do SIWZ pozwolenia na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu na każde jego żądanie odpowiednie dokumenty, w terminie 3 dni od daty wezwania. 20. Wykonawca wraz z Testami stanowiącymi przedmiot zamówienia winien dostarczyć: a) ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje, b) instrukcje w języku polskim dotyczące magazynowania i przechowywania Testów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38900000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca obowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) wypełniony i podpisany formularz oferty (zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ), b) wypełniony i podpisany formularz cenowy – opis przedmiotu zamówienia (zgodny w treści z załącznikiem nr 2A-2B do SIWZ), c) w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy lub w przypadku składania oferty wspólnej, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w oryginale bądź kopii poświadczonej notarialnie lub przez mocodawcę, d) oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w pkt 11.1 i 11.2 SIWZ (zgodne w treści z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego) dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie okoliczności wskazanych w pkt 11.1 – 11.2 SIWZ. 3) Zamawiający informuje, iż nie określa warunków realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w inny sposób niż w przypadku pojedynczych wykonawców. 4) Zamawiający wymaga, aby pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1, zawierało w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Uwaga: oświadczenie o którym mowa w pkt 3 będzie podlegało złożeniu na wezwanie Zamawiającego jeżeli Wykonawca nie złoży go w trybie przewidzianym w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, tj. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający odstąpi od żądania dokumentu o którym mowa w pkt 3jeżeli w postępowaniu wpłynie tylko jedna oferta.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa jednorazowych testów do badania smaku i węchu w Mobilnej Kapsule Badań Zmysłów wg 2 pakietów.
Dodano: 2024-05-06 - Doposażenie skanera preparatów histologicznych - System do transkryptomicznych analiz przestrzennych z automatycznym transferem materiału ze skrawków histologicznych
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa urządzeń zakresu częstotliwości terahercowej przeznaczonych dla linii THz lasera PolFEL
Dodano: 2023-05-29 - Sprzedaż i dostarczenie materiałów laboratoryjnych zużywalnych
Dodano: 2023-03-07 - artykuły laboratoryjne
Dodano: 2021-12-02 - artykuły laboratoryjne
Dodano: 2021-12-02 - artykuły laboratoryjne
Dodano: 2021-12-02 - artykuły laboratoryjne
Dodano: 2021-12-02 - artykuły laboratoryjne
Dodano: 2021-12-02 - Dostawa przyrządów do doświadczeń do Szkół Podstawowych Dzielnicy Białołęka w podziale na części, realizowana przez Urząd Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014- 2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT.
Dodano: 2021-03-22