Przetargi.pl
Dostawę sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/12/10/2018

Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-637 Warszawa, Lecha Kaczyńskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 234 50 95, 234 65 62, , fax. 22 234 50 95
  • Data zamieszczenia: 2018-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
    Lecha Kaczyńskiego 16
    00-637 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 234 50 95, 234 65 62, , fax. 22 234 50 95
    REGON: 52500058340000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.il.pw.edu.pl, www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/12/10/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu komputerowego. Część I Komputery przenośne: Komputer przenośny nr 1 – 3 szt., Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 1 – 3 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 1 – 1 szt., Komputer przenośny nr 2 – 1 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 2 – 1 szt., Komputer przenośny nr 3 – 1 szt.; Część II Komputery stacjonarne: Komputer 1 – 1 szt.; Część III Monitory: Monitor nr 1 – 1 szt., Monitor nr 2 – 1 szt.; Część IV Drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjne: Drukarka mono laserowa – 1 szt., Toner czarny do drukarki mono – 1 szt., Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe laserowe – 1 szt., Komplet tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego (czarny + 3 kolory) – 1 szt.; Część V Dyski przenośne: Dysk przenośny 2 TB – 2 szt., Dysk przenośny 4 TB – 1 szt.; Część VI Dyski SSD: Dysk wewnętrzny SSD – 12 szt.; Część VII Pamięć RAM: Pamięć RAM 8GB DDR3 – 2 szt.; Część VIII Pendrive: Pendrive 256 GB– 2 szt. Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017, poz. 1221 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część II , część III, część IV (drukarki) niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT. Zamawiający informuje, że zastosowanie przez Wykonawcę 0% stawki VAT – do wyżej wymienionych pozycji zamówienia – dotyczy wyłącznie dostawy (po podpisaniu umowy) i będzie możliwe dopiero po przekazaniu Wykonawcy odpowiedniego dokumentu ze zgodą MNiSW. Na etapie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest zastosować, do poszczególnych pozycji zamówienia wyszczególnionych w tabeli kosztorysowej, stawkę VAT wg obowiązujących Wykonawcę przepisów. W przypadku, gdy wartość towaru w ramach realizowanej transakcji – bez kwoty podatku – przekroczy 20 000 zł rozliczenie zostanie przeprowadzone poprzez zastosowanie mechanizmu odwróconego VAT zgodnie z art. 17 ust. 1 c ustawy z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2016 r., poz. 710 z późń. zm.) – dotyczy komputerów przenośnych. 3. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 5 do siwz Opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w załączniku nr 5 do siwz (Opisie przedmiotu zamówienia) oraz załączniku nr 4 do siwz (Istotnych dla stron postanowieniach umowy). 4. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik. Wykonawca, który w momencie składania oferty jest świadomy, że nie należy do grupy kapitałowej, może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 2. Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp), w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku wykonawców, o zakresie, co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Wykonawca może dołączyć do oferty umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie lub przed zawarciem umowy, jeśli złożona oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przez Zamawiającego. 4.Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 5.Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według załącznika nr 7 do siwz (w przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). 1) kosztorys ofertowy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do niniejszej siwz, 2) załącznik nr 5b: Specyfikacja techniczna z wypełnioną kolumną: Parametry oferowane: (rzeczywiste parametry techniczne oferowanego sprzętu wraz z danymi odnośnie producenta, nazwy i typu urządzenia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach