Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg
- Adres: 53-609 Wrocław, Fabryczna
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 4871 718 6246, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
Fabryczna 15
53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 4871 718 6246, , fax. -
REGON: 02154505100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP-25/WZŻ/2020. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dokładny opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością zawiera Załącznik nr 2.1 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy. 1. Zasady ( warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy. 1 System audio Kpl. 7 2 LAPTOP 17″ Szt. 2 3 PROJEKTOR HD Szt. 1 4 EKRAN PROJEKCYJNY Z MOCOWANIEM Szt. 1 5 SYSTEM AUDIO WRAZ Z MIKROFONEM PRZENOŚNYM NA GRUPY Szt. 7 6 XSERO COLOR A3 DUPLEX Z PODAJNIKIEM DWUSTRONNYM Szt. 1 7 PC 21,5″ ALL IN ONE Z MYSZKĄ Szt. 4 8 Wieże CD Szt. 7 9 Aparat fotograficzny Szt. 1 10 Dysk zewnętrzny Szt. 1 11 Program komputerowy Szt. 1 12 Ploter laserowy tnący Szt. 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 13021330-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Formularz ofertowy – wg załącznika do SIWZ; 2) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 oraz wypełniony i podpisany załącznik nr 2.1 do SIWZ; 11.5. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8.; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2014.1114 oraz z 2016.352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 11.6. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną