Przetargi.pl
Dostawę serwerów dla Rządowego Centrum Legislacji

Rządowe Centrum Legislacji ogłasza przetarg

  • Adres: 00-582 Warszawa, Al. J. Ch. Szucha
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 947 521 , fax. 226 947 015
  • Data zamieszczenia: 2018-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rządowe Centrum Legislacji
    Al. J. Ch. Szucha 2/4
    00-582 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226 947 521, fax. 226 947 015
    REGON: 016179067
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcl.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę serwerów dla Rządowego Centrum Legislacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów zgodnie ze specyfikacją określoną w załączniku nr 2 do SIWZ. Dostarczony sprzęt musi być sprzętem fabrycznie nowym i nieużywanym objętym gwarancją producenta świadczoną na warunkach opisanych w załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z podziałem: Część I – Serwery typ A – 2 sztuki, Część II – Serwery typ B – 2 sztuki, Część III – Serwery typ C – 3 sztuki. Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 i 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) Dla Części I – 1.100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100), 2) Dla Części II – 1.100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100), 3) Dla Części III – 3.700,00 PLN (słownie: trzy tysiące siedemset złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. 3. Zestawienie parametrów technicznych oferowanych serwerów (odpowiednio dla danej części, na którą składa ofertę) – sporządzoną i wypełnioną według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2.2. SIWZ – składa informację z odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument taki winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach