Przetargi.pl
Dostawę oraz zainstalowanie fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Równe szanse - eInclusion w Gminie Miedźna w latach 2013 - 2014

Gmina Miedźna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-227 Miedźna, ul. Wiejska 131
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2116338, 2116196, 2116160 , fax. 032 2116089
  • Data zamieszczenia: 2014-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedźna
    ul. Wiejska 131 131
    43-227 Miedźna, woj. śląskie
    tel. 032 2116338, 2116196, 2116160, fax. 032 2116089
    REGON: 27625829100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę oraz zainstalowanie fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Równe szanse - eInclusion w Gminie Miedźna w latach 2013 - 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zamówienie obejmuje: 2.1. Zakup sprzętu komputerowego wraz z systemem operacyjnym dla gospodarstw domowych - 35 szt. 2.2. Zakup drukarek dla gospodarstw domowych - 35 szt. 2.3. Zakup oprogramowania biurowego dla gospodarstw domowych - 35 szt. 2.4. Zakup oprogramowania antywirusowego dla gospodarstw domowych - 35 szt. 2.5. Zakup listew zasilających dla gospodarstw domowych - 35 szt., 2.6. Zakup sprzętu komputerowego wraz z systemem operacyjnym dla szkoły - 54 szt. 2.7. Zakup drukarek dla szkoły - 9 szt. 2.8. Zakup routerów dla szkoły - 9 szt. 2.9 Zakup oprogramowania biurowego dla szkoły - 54 szt. 2.10. Zakup oprogramowania antywirusowego dla szkoły - 54 szt. 2.11. Zakup listew zasilających dla szkoły - 54 szt. 2.12. Zakup powiększonej myszki dla klasy integracyjnej do obsługi przez osoby niepełnosprawne - 2 szt. 2.13. Zakup komunikatora dla klasy integracyjnej do obsługi przez osoby niepełnosprawne - 7 szt. 2.14. Zakup urządzenia do uruchamiania albo zatrzymywania urządzenia elektronicznego dla klasy integracyjnej do obsługi przez osoby niepełnosprawne - 1 szt. 2.15. Zakup klawiatury dla klasy integracyjnej do obsługi przez osoby niepełnosprawne - 6 szt. 2.16. Zakup urządzenia (myszki) np. typu Kid Track dla klasy integracyjnej do obsługi przez osoby niepełnosprawne - 6 szt. 2.17. Dostawa(transport) i zainstalowanie sprzętu i urządzeń o których mowa w pkt. 2.1. - 2.16. pod wskazanymi przez zamawiającego adresami, przy czym gospodarstwa domowe i szkoły znajdują się na terenie Gminy Miedźna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 5 000,00 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego nr 04 8446 0006 2001 0000 1179 0006 z informacją na przelewie - wadium przetargowe na zadanie: Dostawa oraz zainstalowanie fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu Równe szanse - eInclusion w Gminie Miedźna w latach 2013 - 2014. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz (poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości), oryginały dokumentów należy złożyć w kasie zamawiającego: Urzędu Gminy Miedźna, ul. Wiejska 131,43-227 Miedźna, uzyskując potwierdzenie złożenia na kserokopii dokumentów lub w formie oryginału w ofercie. Wnoszona przez wykonawcę ubezpieczeniowa lub bankowa gwarancja zapłaty wadium musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny, bezwarunkowy oraz być płatna na pierwsze żądanie zamawiającego bez konieczności spełniania jakichkolwiek dodatkowych warunków poza oświadczeniem zamawiającego, iż wystąpiła którakolwiek z okoliczności określonych w pkt. 5 i 6. Zamawiający w szczególności nie dopuszcza możliwości pośrednictwa banku, który miałby poświadczać podpisy. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Poręczenie lub gwarancja, o którym mowa powyżej powinno być ważne przez okres ważności oferty, powinno dotyczyć konkretnego zamówienia i zawierać klauzulę o dostępności środków przez Zamawiającego w okresie trwania procedury udzielania zamówienia, bez spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiednie dokumenty winny być złożone w kasie Zamawiającego lub w formie oryginału w ofercie w terminie wyznaczonym dla złożenia oferty. Wadium uważać się będzie za wniesione wtedy, kiedy znajdować się będzie ono na rachunku Zamawiającego, lub zostanie zdeponowane w kasie Zamawiającego (w razie wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz). Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach