Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ogłasza przetarg
- Adres: 18400 Łomża, ul. Akademicka
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 862 155 953 , fax. 862 156 601
- Data zamieszczenia: 2018-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
ul. Akademicka 14
18400 Łomża, woj. podlaskie
tel. 862 155 953, fax. 862 156 601
REGON: 45120274000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę fabrycznie nowych fantomów do Centrum Symulacji Medycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych trenażerów do Centrum Symulacji Medycznej według poniższego podziału: 1.1 Zadanie nr 1 – Dostawa wielofunkcyjnego zaawansowanego fantomu pielęgnacyjnego Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali umiejętności pielęgniarskich wielofunkcyjnego zaawansowanego fantomu pielęgnacyjnego w ilości 2 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 1 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.2 Zadanie nr 2 – Dostawa fantomu symulującego proces starzenia Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali umiejętności pielęgniarskich fantomu symulującego proces starzenia w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.3 Zadanie nr 3 – Dostawa zaawansowanego fantomu ALS osoby dorosłej Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali ALS+BLS zaawansowanego fantomu ALS osoby dorosłej w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 3 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.4 Zadanie nr 4 - Dostawa zaawansowanego fantomu PALS dziecka Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali ALS+BLS zaawansowanego fantomu PALS dziecka w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 4 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.5 Zadanie nr 5 - Dostawa zaawansowanego fantomu PALS niemowlę Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali ALS+BLS zaawansowanego fantomu PALS niemowlę w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 5 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.6 Zadanie nr 6 – Dostawa fantomu BLS dorosłego Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali ALS+BLS fantomu BLS dorosłego w ilości 2 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 6 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.7 Zadanie nr 7 – Dostawa fantomu BLS dziecka Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali ALS+BLS fantomu BLS dziecka w ilości 2 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 7 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.8 Zadanie nr 8 – Dostawa fantomu BLS niemowlęcia Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali ALS+BLS fantomu BLS niemowlęcia w ilości 2 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 8 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.9 Zadanie nr 9 – Dostawa fantomu noworodka pielęgnacyjny Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali do nauki umiejętności technicznych fantomu noworodka pielęgnacyjny w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 9 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.10 Zadanie nr 10 – Dostawa fantomu noworodka do nauki dostępu naczyniowego Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali do nauki umiejętności technicznych fantomu noworodka do nauki dostępu naczyniowego w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 10 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.11 Zadanie nr 11 – Dostawa fantomu wcześniaka Przedmiotem zamówienia jest dostawa w celu utworzenia Sali do nauki umiejętności technicznych fantomu wcześniaka w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 11 załącznika nr 2 do SIWZ. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt.1 załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Postępowanie realizowane jest w ramach realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży projektu pn. „Centrum Symulacji Medycznej przy PWSIiP w Łomży” nr POWR.05.03.00-00-0085/17 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa V. Wsparcie dla obszaru zdrowia, działanie 5.3 – Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych. 3. Wykonawca dokona instalacji i uruchomienia wszystkich urządzeń będących przedmiotem zamówienia, oraz przeprowadzi szkolenie personelu Zmawiającego (około 17 osób) z zakresu działania, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia w stopniu gwarantującym poprawną eksploatację przedmiotu zamówienia przez ten personel. Ilość godzin szkolenia Wykonawca ustali w zależności od stopnia skomplikowania obsługi i konserwacji, jednak ilość godzin ww. szkolenia nie może być krótsza niż 8 h. 4. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". 5. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej . 6. Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia ma być nie używany (fabrycznie nowy), w pełni sprawny i wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikających z funkcji i przeznaczenia tego sprzętu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta ( każde z zadań) musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1 Zadanie nr 1 – Dostawa wielofunkcyjnego zaawansowanego fantomu pielęgnacyjnego - 900,00 zł. (słownie: dziewięćset złotych 00/100); 2 Zadanie nr 2 – Dostawa fantomu symulującego proces starzenia – 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych 00/100); 3 Zadanie nr 3 – Dostawa zaawansowanego fantomu ALS osoby – 1 000,00 zł. (słownie: tysiąc złotych 00/100); 4 Zadanie nr 4 - Dostawa zaawansowanego fantomu PALS dziecka- 500,00zł. (słownie: pięćset złotych 00/100); 5 Zadanie nr 5 - Dostawa zaawansowanego fantomu PALS niemowlę- 400,00zł (słownie: czterysta złotych 00/100); 6 Zadanie nr 6 – Dostawa fantomu BLS dorosłego- 500,00zł. (słownie: pięćset złotych 00/100); 7 Zadanie nr 7 – Dostawa fantomu BLS dziecka- 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100); 8 Zadanie nr 8 – Dostawa fantomu BLS niemowlęcia - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100); 9 Zadanie nr 9 – Dostawa fantomu noworodka pielęgnacyjny - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100); 10 Zadanie nr 10 – Dostawa fantomu noworodka do nauki dostępu naczyniowego- 70,00 zł. (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100); 11 Zadanie nr 11 – Dostawa fantomu wcześniaka- 40,00 zł (słownie: czterdzieści złotych 00/100);
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2 Aktualne pełnomocnictwo określające zakres uprawnień do podejmowania czynności prawnych, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik) 3 Dowód wniesienia wadium, zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ. 4 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór – załącznik nr 7 do Siwz),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli, pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Żłobka Gminy Siemiatycze
Dodano: 2023-10-30 - "Dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola nr 2 w Łapach w ramach projektu pn. „Bo w przedszkolu fajnie jest” – część III”
Dodano: 2023-03-23 - „Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z sensoplastyki do Przedszkola Nr 2 w Łapach w ramach projektu „Bo w przedszkolu fajnie jest !” cz. IV”
Dodano: 2023-03-09 - Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 4 zadania
Dodano: 2023-02-14 - "Dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola nr 2 w Łapach w ramach projektu pn. „Bo w przedszkolu fajnie jest” – część III”
Dodano: 2023-01-10 - DOSTAWA SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA I POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W KULESZACH KOŚCIELNYCH
Dodano: 2022-12-13 - Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 4 zadania
Dodano: 2022-12-06 - Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 6 zadań
Dodano: 2022-11-28 - Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodków Wychowania Przedszkolnego w Gminie Siemiatycze
Dodano: 2022-10-24 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych
Dodano: 2021-08-21