Przetargi.pl
Dostawę – Ciągnika Syców w 2017roku.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych ogłasza przetarg

  • Adres: 42622 Świerklaniec, ul. Ostrożnica
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2844884,85 0668393300 , fax. 322 844 881
  • Data zamieszczenia: 2017-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych
    ul. Ostrożnica 7
    42622 Świerklaniec, woj. śląskie
    tel. 032 2844884,85 0668393300, fax. 322 844 881
    REGON: 27253592500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztis.katowice.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę – Ciągnika Syców w 2017roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup ciągnika rolniczego zgodnie z parametrami: 1. Dane ogólne: 1.1 Ciągnika rolniczy z napędem na 4 koła fabrycznie nowy, rok produkcji minimum 2015 1.2 Kolor preferowany : zielony 2. Silnik 2.1 Wysokoprężny z turbiną 2.2 Chłodzony cieczą 2.3 Pojemność min.1900 cm3 2.4 Liczba cylindrów maksimum 4 2.5 Moc minimum 45 KM maksimum 50 KM 2.6 Moment obrotowy (minimum) 155 Nm przy 1700 obr./min 2.7 Zbiornik paliwa minimum 50 l 3. Układ napędowy: 3.1 Przekładnia : Hydrostatyczna – trzy zakresy pracy 3.2 Zmiana kierunku jazdy przez użycie pedałów (przód-tył) 3.3 Blokada mechanizmu różnicowego 4. Układ hydrauliczny: 4.1 Pompa hydrauliczna o wydajności min. 60 L/min z przepływem otwartym 4.2 Układ hydrauliki zewnętrznej minimum 4 elektrozawory (2 pary) 5. Wom: 5.1 Tylni WOM min. 540 obr/min., niezależny 6. Podnośnik: 6.1 Sterowany hydraulicznie 6.2 Udźwig podnośnika min. 1400 kg – w punktach unoszenia 6.3 Udźwig podnośnika min. 1100 kg - 610 mm za zakończeniem podnośnika 7. Kabina : 7.1 W pełni zamknięta 7.2 Tempomat 7.3 Instalacja radiowa 7.4 Żółta lampa ostrzegawcza 7.5 Ogrzewanie 7.6 Klimatyzacja manualna + nagrzewnica 7.7 Wycieraczka szyby przedniej 7.9 Fotel operatora amortyzowany pneumatycznie z pasem bezpieczeństwa 7.10 Wyświetlacz (prędkość jazdy, licznik roboczogodzin ciągnika i na WOM) 7.11 Kabina 2-drzwiowa 7.12 Trzy szyby w kabinie z materiału nietłukącego 8. Oświetlenie: 8.1 Światła zgodne z homologacją drogową 9. Zaczep transportowe: 9.1 Zaczep sworzniowy dolny 10. Felgi i opony: 10.1 Przód – 27X10.5-15 10.2 Tył – 44X18.00-20 11. Wyposażenie: 11.1 Obciążniki przednie min. 150 kg 11.2 Błotniki przednie - para 12. GWARANCJA (wymagania minimalne) : - producenta min. 12 m-cy (ciągnik) Miejsce dostawy- Nadleśnictwo Syców, 56-500 Syców ul. Kolejowa 14 Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2 Ciągniki 2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr: 7. 3). Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, rok produkcji minimum 2015. 4). Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z dostawą leży po stronie Wykonawcy przedmiotu zamówienia - dostawcy. 5).Należy udzielić minimum 12 miesięcznej gwarancji na ciągnik.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, w przypadku wykonawców występujących jako spółka cywilna, wykonawcy muszą przedstawić zaświadczenia dla każdego ze wspólników z osobna, jak również dla spółki cywilnej). Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, w przypadku wykonawców występujących jako spółka cywilna, wykonawcy muszą przedstawić zaświadczenia dla każdego ze wspólników z osobna jak również dla spółki cywilnej jeżeli jest ona płatnikiem składek).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach