Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 21040 Świdnik, ul. Bolesława Leśmiana
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 817 514 215 , fax. 81 751 27 49
- Data zamieszczenia: 2018-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Bolesława Leśmiana 4
21040 Świdnik, woj. lubelskie
tel. 817 514 215, fax. 81 751 27 49
REGON: 43101087800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozswidnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Zamówienie podzielone jest na dwa pakiety : Pakiet Nr 1 – Tonery i tusze do drukarek Pakiet Nr 2 – Płyty i tusze do drukarek dla Zakładu RTG Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie i szacunkowych ilościach określa Załącznik Nr 1 – Formularz Asortymentowo – Cenowy do niniejszej Specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna być sporządzona na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ i powinna zawierać wypełniony Formularz –Asortymentowo – Cenowy ( Załącznik Nr 1 do SIWZ ). 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie – Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. 4.Wraz z ofertą należy złożyć dokument pełnomocnictwa (jeżeli zachodzi potrzeba załączenia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu ). 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, samodzielnie ( bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego ) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu ( o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp ). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2024-02-22 - Dostawa materiałów eksploatac. do urz. drukujących monochromat. i kolorowych, art. spożywczych, baterii LR3, LR6 i LR14, automat. cyfrowych aparatów do pomiaru ciśnienia krwi i tętna(...) - 13 części.
Dodano: 2024-02-16 - „Zakup nowych, oryginalnych tonerów oraz bębnów światłoczułych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łęcznej”
Dodano: 2023-07-04 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, niszczarek, materacy na łóżka szpitalne, pokrowców na materace, pokrowców na wózek transportowy do materacy...w podziale na 7 części.
Dodano: 2022-10-18 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2021-04-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2020-09-23 - Dostawa tuszy i tonerów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego SP ZOZ im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Lublinie
Dodano: 2020-08-13 - Zakup tuszy i tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
Dodano: 2020-06-26 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2020-06-17 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
Dodano: 2020-06-04